Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów przebudowy drogi gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w zakresie: 1.1. Robót przygotowawczych, które będą polegać na robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 150,00 m; 1.2. Robót ziemnych, prace polegać będą na robotach ziemnych w jezdni, na zjazdach do posesji i dojściach do posesji wykonywanych koparkami wraz z transportem urobku na odległość do 5 km o łącznej objętości 493,29 m3; 1.3. Wykonania elementów ulicy będzie polegać na: 1.3.1. wykonaniu rowków pod oporniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 40 cm w gruncie o łącznej długości 104,58 m; 1.3.2. wykonaniu podsypki piaskowej zagęszczonej mechanicznie o grubości 5 cm o łącznej powierzchni 118,31 m2; 1.3.3. ustawieniu oporników betonowych wtopionych o wymiarach 12 x 25 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej długości 402,06 m; 1.3.4. ustawieniu ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach o łącznej długości 149,27 m; 1.3.5. wykonaniu ławy pod krawężniki betonowe z oporem - opornik strona prawa i krawężnik strona lewa o łącznej objętości 29,04 m3. 1.4. Odwodnienia korpusu drogowego, prace polegać będą na: 1.4.1. regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości 9 szt.; 1.4.2. regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 3 szt.; 1.4.3. regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 16 szt.; 1.4.4. ręcznym czyszczeniu studzienek - wpustów deszczowych o średnicy wewnętrznej 500 mm w ilości 3 szt.; 1.4.5. ręcznym czyszczeniu studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1000 m w ilości 9 szt.; 1.4.6. wykonaniu podłoży pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 10 cm o łącznej objętości 0,61 m3; 1.4.7. wykonaniu przykanalików w kanałach kanalizacji zewnętrznej kielichowych z uszczelką klasy S o śr. zewn. 160 mm łączonych na wcisk o łącznej długości 6,09 m; 1.4.8. zasypaniu wykopów piaskiem z zagęszczeniem o grubości 25,00 cm o łącznej objętości 4,57m3; 1.4.9. montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 3 szt. 1.5. Wykonania podbudowy, prace polegać będą na: 1.5.1. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża wykonywane ręcznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów na posesję, dojść do furtek i pobocza o łącznej powierzchni 361,77 m2; 1.5.2. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni o łącznej powierzchni 673,27 m2; 1.5.3. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm zjazdów na posesję, dojść do furtek i poboczy o łącznej powierzchni 361,77 m2; 1.5.4. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczanej mechanicznie o grubości warstwy 20 cm na całej szerokości jezdni o łącznej powierzchni 621,28 m2; 1.5.5. wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych fr. 31,5/63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm o łącznej powierzchni 983,05 m2; 1.5.6. wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych fr. 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm o łącznej powierzchni 842,20 m2. 1.6. Wykonania nawierzchni drogi, prace polegać będą na: 1.6.1. wykonaniu nawierzchni na wejściach do posesji z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 11,11 m2; 1.6.2. wykonaniu nawierzchni zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu Behaton na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 220,92 m2; 1.6.3. wykonaniu progu zwalniającego U-16 C z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o powierzchni 16,00 m2; 1.6.4. cięciu nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokość 5 cm na długości 9,15 m; 1.6.5. mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy 0,8 kg/m2 o łącznej powierzchni 605,28 m2; 1.6.6. wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu - warstwa wiążąca o łącznej powierzchni 605,28 m2; 1.6.7. wykonaniu na nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu - warstwa ścieralna o łącznej powierzchni 605,28 m2. 1.7. Oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, prace polegać będą na: 1.7.1. montażu słupków z rur stalowych do znaków drogowych w ilości 8 szt.; 1.7.2. montażu znaków drogowych w ilości 12 szt.; 1.7.3. wykonaniu oznakowania poziomego jezdni farbą drogową - linia P-25 o łącznej powierzchni 1,49 m2; 1.7.4. montażu punktowych elementów odblaskowych w ilości 10 szt. 1.8. Oczyszczeniu terenu robót i wykonaniu zieleni drogowej, prace polegać będą na: 1.8.1. oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci wraz z transportem i zagospodarowaniem; 1.8.2. wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie o łącznej powierzchni 469,34 m2. 2. Przedmiotem zamówienia jest także przebudowa kanału deszczowego w drodze gminnej nr 270155W ul. Żabiej w miejscowości Celestynów w zakresie: 2.1. Robót przygotowawczych i rozbiórkowych, prace polegać będą na: 2.1.1. robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w zakresie odkopania kanału o pojemności urobku 416,95 m3, wraz z transportem urobku do 5 km; 2.1.2. demontażu rurociągów z kręgów betonowych o średnicy nominalnej 900 mm o długości 172,00 m wraz z transportem rurociągów do 5 km. 2.2. Robót montażowych, które polegać będą na: 2.2.1. wykonaniu podłoża pod kanały i obiekty, z materiałów sypkich o grubości 10,00 cm o łącznej powierzchni 172,00 m2; 2.2.2. montażu kanałów z rur PP SN8 łączonych na uszczelkę na długości 172,00 m, o średnicy DN 800; 2.2.3. obsypaniu rurociągów z materiałów sypkich z zagęszczeniem o łącznej objętości 30,55 m3; 2.2.4. zasypaniu wykopów o łącznej objętości 409,36 m3; 2.2.5. ręcznym czyszczeniu komór rewizyjnych w ilości 2 szt. 2.3. Robót drogowych, prace polegać będą na: 2.3.1. cięciu nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokości 5 cm na długości 22,47 m; 2.3.2. profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne o łącznej powierzchni 19,11m2; 2.3.3. wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 10,00 cm i łącznej powierzchni 17,98 m2; 2.3.4. wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15,00 cm i powierzchni 17,98 m2; 2.3.5. wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10,00 cm i powierzchni 17,98 m2; 2.3.6. wykonaniu warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm i powierzchni 17,98 m2; 2.3.7. wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm i powierzchni 17,98 m2. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała zgodnie z harmonogramem rzeczowym robót, sporządzonym przez wykonawcę na dzień podpisania umowy oraz zaakceptowanym przez zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie do dnia rozpoczęcia robót budowlanych, określającym kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót. Aktualizowanie harmonogramu w trakcie wykonywania prac nie będzie powodowało zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Aktualizowanie harmonogramu, o którym mowa wymaga zgody i zatwierdzenia przez zamawiającego. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo i zabezpieczenia wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, za metody budowy, metody użyte przy przebudowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce normami, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 4.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 4.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 4.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 4.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 4.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 4.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 4.8. przekazania zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 4.9. przekazania zamawiającemu receptury, badań i stosownych atestów wbudowywanego materiału najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac w terenie oraz operatu kolaudacyjnego najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 4.10. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 4.11. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz koszty zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 4.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 4.13. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 4.14. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 4.15. udzielenia zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na minimalnie 60 miesięcy/ maksymalnie 72 miesiące w zależności od złożonej oferty, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osoby wskazane w ofercie wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 8. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 10. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 12. Projekty organizacji ruchu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 13. Wykonawca powiadomi zarządców sieci znajdujących się na przebudowywanej drodze o terminie prowadzenia prac, będzie prowadził przy udziale przedstawiciela zamawiającego rozmowy z zarządcami sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Przebudowa drogi gminnej nr 270155W ul. Żabia w miejscowości Celestynów. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj.: 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach