Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 270117W ul. Leśnej w miejscowości Celestynów na odcinku od km 0+719,00 do km 1+028,00, tj. na długości 309,00 m

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 270117W ul. Leśnej w miejscowości Celestynów na odcinku od km 0+719,00 do km 1+028,00, tj. na długości 309,00 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 270117W ul. Leśnej w miejscowości Celestynów na odcinku od km 0+719,00 do km 1+028,00, tj. na długości 309,00 m. Prace polegać będą na: 1.1. Robotach przygotowawczych i pomiarowych: a) Robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych od km 0+719,00 do km 1+028,00, tj. na długości 309,00 m, b) Ścinaniu drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) w ilości 3 szt., c) Mechanicznym karczowaniu pni (śr. 46-55 cm) w ilości 3 szt., d) Przebudowie słupów telekomunikacyjnych - energetycznych w ilości 4 szt., 1.2. Ustawieniu oporników 100 x 25 x 12 na odcinku od km 0+719,00 do km 1+028,00: a) Wykonaniu ławy betonowej z oporem o łącznej objętości 30,90 m3, b) Ustawieniu oborników betonowych o wymiarach 100 x 25 x 12 na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej długości 618,00 m, c) Ustawieniu krawężników betonowych na łukach o promieniu do 10 m o łącznej długości 42,00 m, d) Montażu ścieków z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej po stronie lewej drogi na długości 76,00 m, e) Montażu ścieków z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej po stronie prawej drogi na długości 76,00 m, f) Montażu blach ryflowanych na ściekach ulicznych - na wjazdach na posesję o grubości blachy 6,00 mm wraz z wzmocnieniem poprzez wspawanie ceownika w celu zabezpieczenia przed przeginaniem blachy, o szerokości blachy 0,61 m o łącznej długości 37,00 m, 1.3. Regulacji urządzeń wod-kan: a) Regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 26 szt., b) Regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości 8 szt., c) Regulacji lub przebudowie studzienek dla studzienek telefonicznych 4 szt., 1.4. Wykonaniu nawierzchni ul. Leśnej od km 0+719,00 do km 1+028,00: a) Mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV na głębokość 45,00 cm o łącznej powierzchni 1730,40 m2, b) Mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV o łącznej powierzchni 1730,40 m2, c) Wykonaniu i zagęszczeniu mechanicznym warstwy z grunto-cementu 5 MPa w korycie drogi o grubości warstwy po zagęszczeniu 20,00 cm na odcinku od km 0+719,00 do km 0+825,00, tj. na długości 106,00 m2 i powierzchni 593,60 m2, d) Wykonaniu i zagęszczeniu mechanicznym warstwy odsączającej w korycie drogi o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm na odcinku od km 0+825,00 do km 1+028,00, tj. na długości 203,00 m i powierzchni 1055,60 m2, e) Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego 0/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 30,00 cm i powierzchni 1730,40 m2, f) Ręcznym czyszczeniu nawierzchni drogowej nieulepszonej (oczyszczenie krawężników) na długości 618,00 m, g) Skropieniu podbudowy drogi emulsją asfaltową na długości 309,00 m i szerokości 5,00 m o powierzchni 1545,00 m2, h) Wykonaniu warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm na długości 309,00 m i szerokości 5,00 m o powierzchni 1545,00 m2, i) Wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm na długości 309,00 m i szerokości 5,00 m o powierzchni 1545,00 m2, 1.5. Wykonaniu pobocza oraz profilowaniu i umocnieniu istniejącego rowu: a) Wykonaniu nowego rowu odwadniającego z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km na odcinku 248,00 mb o łącznej objętości urobku 297,00 m3, b) Oczyszczeniu rowów z namułu o grubości 20,00 cm z wyprofilowaniem skarp rowu na długości 225,00 m, c) Umocnieniu skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wymiarach 40,00 x 60,00 x 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej powierzchni 467,20 m2, d) Ręcznym ścinaniu poboczy o grubości 10,00 cm o łącznej powierzchni 244,00 m2, e) Ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu rodzimego o łącznej powierzchni 298,00 m2, f) Transporcie wewnętrznym ziemi z poboczy pojazdami skrzyniowymi na odległość do 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym o całkowitej masie 18,50 t, 1.6. Montażu przepustów rurowych o śr. 500,00 mm na ul. Orzeszkowej: a) Rozebraniu przepustów rurowych - rur betonowych o śr. 40,00 cm o łącznej długości 16,00 m, b) Wykonaniu ław fundamentowych żwirowych pod przepusty rurowe o grubości warstwy 25,00 cm i łącznej objętości 0,60 m3 c) Montażu przepustów rurowych z rur PCV wzmacnianych o śr. 500,00 mm o łącznej długości 24,00m, d) Montażu ścianek czołowych dla rur o śr. 500,00 mm w ilości 6 szt., 1.7. Montażu przepustów z rur PCV 500,00 mm pod zjazdami: a) Rozebraniu przepustów rurowych - rur betonowych o śr. 40,00 cm o łącznej długości 55,00 m, b) Ręcznym rozebraniu podbudowy betonowej o grubości 12,00 cm i powierzchni 48,00 m2, c) Rozebraniu przepustów rurowych - ścianek czołowych i ław betonowych o łącznej objętości 4,50m3, d) Wykonaniu ław fundamentowych żwirowych o grubości warstwy 25,00 cm o łącznej objętości 3,40m3, e) Montażu przepustów rurowych PCV SN8 o śr. 500,00 mm o łącznej długości 137,00 m, f) Montażu ścianek czołowych dla rur o śr. 500,00 mm w ilości 40,00 szt., 1.8. Wykonaniu konstrukcji zjazdów: a) Mechanicznym zagęszczeniu warstwy odsączającej w korycie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm i łącznej powierzchni 358,20 m2, b) Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm i łącznej powierzchni 358,20 m2, c) Wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej (dwubarwnej) o łącznej powierzchni 335,20 m2, d) Wbudowaniu obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na łącznej długości 222,00 m, e) Rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 23,00 m2 (posesja nr 72), f) Wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 23,00 m2 (posesja nr 72 - ponowne wykorzystanie kostki), 1.9. Wykonaniu konstrukcji dojść do posesji: a) Wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 12,00 m2, b) Wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm na powierzchni 12,00 m2, c) Wbudowaniu obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na łącznej długości 18,00 m, 1.10. Wykonaniu organizacji ruchu drogowego: a) Montażu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70,00 mm w ilości 11 szt., b) Montażu tablic znaków drogowych w ilości 11 szt., c) Wykonaniu dwóch progów zwalniających z kostki brukowej betonowej grubości 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej U-16 o łącznej powierzchni 16,00 m2. 1.11. Oczyszczeniu terenu robót: Oczyszczenie terenu robót będzie polegać na oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci wraz z wywozem zanieczyszczeń samochodami w ilości 18,00 m3, 1.12. Inwentaryzacji geodezyjnej: Prace polegać będą na wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 2.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 2.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 2.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 2.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie wykonawcy. 5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 6. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 8.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Przebudowa drogi gminnej nr 270117W ul. Leśnej w miejscowości Celestynów na odcinku od km 0+719,00 do km 1+028,00, tj. na długości 309,00 m. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach