Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg
- Adres: 34620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
Plac im. III Rzeczpospolitej
34620 Jodłownik, woj. małopolskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 2525216 „Od Figury do Wójtowicza” na terenie działek ewidencyjnych nr 66, 135 w miejscowości Słupia; km 0+000 - 0+740 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 2525216 „Od Figury do Wójtowicza” na terenie działek ewidencyjnych nr 66, 135 w miejscowości Słupia; km 0+000 - 0+740, obejmująca wykonanie : - robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - robót ziemnych, - wymiany istniejących przepustów pod drogą gminną- klasa obciążenia A, - przebudowy zjazdów, - umocnienia rowów elementami betonowymi prefabrykowanymi, - konstrukcji nawierzchni i pobocza, - robót wykończeniowych, - projektu organizacji ruchu. 1. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych robót) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: operator koparki, operator równiarki, operatorzy walców, operator rozkładarki mas bitumicznych, robotnicy. 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące w/w prace były zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r, poz. 1666). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: a) formularz ofertowy, b) kosztorys ofertowy, c) oświadczenie składane na podstawie art.24 ust.11 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania -art.24 ust.1 pkt 23, d) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, e) dokument określający zasady reprezentacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2024 roku
Dodano: 2024-04-26 - Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2024 roku
Dodano: 2024-01-17 - Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2023 roku
Dodano: 2023-02-07 - Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2023 roku
Dodano: 2022-11-09 - BZP.271.82.2022 Roboty związane z czyszczeniem rowów melioracyjnych/ odwadniających i wylotów kanalizacji deszczowej
Dodano: 2022-09-22 - Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2021r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót
Dodano: 2021-03-02 - Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2021r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót
Dodano: 2020-12-23 - Remont odwodnienia dróg gminnych
Dodano: 2020-05-08 - „Remont drogi powiatowej nr 1609 K Limanowa – Kamienica w km od 7+441,00 do km 11+018,00 w miejscowości Stara Wieś, Roztoka – Powiat Limanowski”
Dodano: 2020-03-16 - Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2020r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót
Dodano: 2020-01-28