Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko

Gmina Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
    Człuchowska 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 598334301, fax. 598334631
    REGON: 770979690
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Przechlewko na działce nr 425/2, 439, 432 obręb Przechlewko. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno – prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych, c) Wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. Droga gminna nr 222003G łączy się z drogą powiatową nr 2509G. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU I ZAKRES ROBÓT - klasa techniczna: D, - obciążenie: 100kN/oś, - kategoria ruchu: KR 1, - przekrój półuliczny (obramowanie jednostronne z krawężnika 15x30 cm), - szerokość jezdni: 5,5 m, - szerokość poboczy: 1,0 m, - szerokość chodników 1,5 m, - odwodnienie terenu: spadkami poprzecznymi i podłużnymi na tereny przyległe, - długość planowanego do przebudowy odcinka: ok. 694 m. Wykonanie robót w zakresie: - wykonania robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - organizacji ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja, - przebudowy istniejącej nawierzchni, - budowy chodnika jednostronnego (prawostronny), - wbudowania krawężników, - wykonanie poboczy i odwodnienia, - przebudowy zjazdów, - remont nawierzchni mostu, - przebudowa przepustu, - robót ziemnych, - wykonania oznakowania (stała organizacja ruchu), - zabezpieczenia i przebudowy urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, - przebudowy połączenia z drogą powiatową, - wykonania robót wykończeniowych i porządkowych. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej musi zostać zaprojektowana dla kategorii ruchu KR-1, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. 2016 r., poz. 124 z późn. zm.). Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych; b) opracowania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu; c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż; d) uzyskania wszelkich decyzji, opinii i pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana); f) opracowania i zatwierdzenia organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; g) opracowania, uzyskania wymaganych opinii i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu stałej organizacji ruchu; h) opracowanie harmonogramu prac – w terminie 10 dni od podpisania umowy; i) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; j) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; k) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; l) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty , wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; ł) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); m) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; n) złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskania jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymienione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. Przy czym zgodnie z art. 30 ust. 5, wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r. poz. 1804 oraz Dz. U. z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej nr 222003G w miejscowości Przechlewko”. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 i ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach