Przetargi.pl
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Kołczygłowy

GMINA KOŁCZYGŁOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598213909 , fax. 598213597
  • Data zamieszczenia: 2024-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŁCZYGŁOWY
    ul. Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 598213909, fax. 598213597
    REGON: 770979513
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na budowie i przebudowie infrastruktury wodno - ściekowej na terenie Gminy Kołczygłowy obejmująca Przebudowę zbiornika retencyjnego do magazynowania wody pitnej w miejscowości Gałąźnia Mała zgodnie z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (Zadanie VI) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Realizacja zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wody pitnej poprzez zabudowę nowego podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego wykonanego ze stali nierdzewnej o pojemności użytkowej minimum 50 m3, na potrzeby zaopatrzenia w wodę mieszkańców miejscowości Gałąźnia Mała. 3. W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a następnie kompletna realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz Program Funkcjonalno–Użytkowy i SWZ.4. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy, a także przygotowanie wszelkich obowiązujących prawem dokumentów umożliwiających dokonanie przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uczestnictwem Wykonawcy w jego procedowaniu (jeśli wymagane). 5. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:a) prace ziemne i rozbiórkowe związane z demontażem zbiornika oraz infrastruktury towarzyszącej;b) utwardzenie terenu w postaci placu manewrowego z kostki betonowej o powierzchni ok. 100 m2;c) budowę schodów terenowych wejściowych wraz z balustradą;d) budowę ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym o długości ok. 95 mb wraz z furtką i bramą wjazdową;e) przebudowę odcinka sieci wodociągowej z rur i kształtek PE100RC SDR17 PN10 o średnicy D=110/90mm wraz z armaturą odcinającą, hydrantem p.poż., oznakowaniem o długości ok. 40,00 mb;f) budowę podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego ze stali nierdzewnej kwasoodpornej klasy minimum AISI 304 (1.4301) o pojemności minimum 50 m3 wraz infrastrukturą towarzyszącą;g) budowę komory zaworu redukcyjnego ciśnienia i przepływu wody wyposażonej m.in. w przepustnicę z napędem elektrycznym, reduktor ciśnienia, filtr siatkowy oraz wodomierz przemysłowy;h) budowę betonowej studni przelewowej z kręgów betonowych D=1500 mm;i) budowę wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej obejmującej m.in. zasilanie do napędu przepustnicy, oświetlenie, sterowanie i monitoring;j) budowę oświetlenia w postaci słupów i opraw oświetleniowych LED (4 sztuki);k) wdrożenie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy w systemie SCADA.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Uwaga: Program Funkcjonalno-Użytkowy zawiera szerszy zakres. Niniejsze postępowanie dotyczy opracowania i wykonania zakresu objętego Zadaniem VI tj. Przebudowę zbiornika retencyjnego do magazynowania wody pitnej w miejscowości Gałąźnia Mała.7. Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji i zezwoleń związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile będą konieczne. Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach:1) Etap I – Koncepcja;2) Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę;3) Etap III – Projekty techniczne/wykonawcze we wszystkich branżach;4) Etap IV - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.8. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogramy rzeczowo – finansowe (zgodnie z Załącznikiem nr 9AA do SWZ) ukazujący główne etapy przedmiotu zamówienia oraz ich wartości. Każdorazowa zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum: 200.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie posiadania doświadczenia zawodowego: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie zbiornika do gromadzenia wody uzdatnionej o objętości min. 30 m3 o wartości niemniejszej niż 200 000,00 zł brutto;b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach