Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II.

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II. Zakresy przewidywanych prac do wykonania: I. Przebudowa drogi gminnej (branża drogowa) a)Roboty pomiarowe (0,37km), przygotowawcze, ziemne b)Wykonanie przepustów :14,0mb c)Ustawienie krawężników betonowych o wym. 20cm x30cm - 557,80mb d)Fundamentowanie ulic i ścieżek pieszo-rowerowych : warstwy odcinające, podbudowy, regulacja pionowa studzienek, obrzeża betonowe. e)Fundamentowanie zjazdów: warstwy odcinające, obrzeża betonowe, podbudowy. f)Nawierzchnie ulic- jezdnia : warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych dla KR-2, gr. 4cm po zagęszczeniu na pow. 2.359,57m2 g)Nawierzchnie ulic- jezdnia warstwa ścieralna z mieszanek mastyksowo - grysowych (SMA) dla KR-2, gr. 4cm po zagęszczeniu na pow. 2.359,57m2 h) Nawierzchnia ścieżki pieszo - rowerowej z kostki brukowej - betonowej gr. 6cm , kolorowej, gat. I na pow. 789,75m2 i) Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej - betonowej gr. 8cm , kolorowej, gat. I, na pow. 298,0m2 j)Oznakowanie poziome jezdni - grubowarstwowe z mas termoplastycznych, linie segregujące i poprzeczne na pow.63,23m2 k) inwentaryzacja , dokumentacja powykonawcza I. Przebudowa drogi gminnej (branża sanitarna) Inwestycja polega na odwodnieniu dróg gminnych na Os. Piaski. Wody deszczowe będą rozsączane przez rurociągi oraz zbiorniki retencyjno - rozsączające. Na inwestycję składają się: a) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 400 mm/348 - 141,5m (ZRR - D4) b) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 315 mm/276 - 120,0m (D4 - D7) c) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 250 mm/218 - 90,5m (D7 - D9; 15m D4 - D10; 15 mD6 - D15) d) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 200 mm/174 - 83,5m (do wpustów W1 - W12) e) zbiorniki retencyjno - rozsączające o poj. 12,76m3 f) separator piasku i ropopochodnych ECO - II 40/5,0 - 1 szt. g) inwentaryzacja, dokumentacja powykonawcza 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona jeden pełen komplet wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. Inwestor zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w trakcie realizacji robót badań sprawdzających grubość i nośność wykonanej podbudowy oraz parametry ułożonych warstw nawierzchni: wyrównawczej, ścieralnej. ( Badania na koszt Inwestora) 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie : dwadzieściatysięcyzłotych00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach