Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 191309C (Brzyszewo) – Chodeczek – gr. miasta – (Chodecz)”

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 191309C (Brzyszewo) – Chodeczek – gr. miasta – (Chodecz)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej nr 191309C (Brzyszewo) - Chodeczek - gr. miasta - (Chodecz) o łącznej długości 3500 mb. Projektowany do przebudowy odcinek drogi gminnej przebiega przez osady zamieszkałe i tereny rolnicze oraz kompleksy leśne umożliwiając użytkownikom lepszą i wygodniejszą komunikację z pozostałą częścią gminy. Założenia projektowe: - przekrój dla klasy dróg lokalnych – L, - prędkość projektowa – 30 km/h, - szerokość jezdni– 3,5m, - spadek poprzeczny jezdni – jednostronny – 2%, - długość projektowanego odcinka drogi – 3500 mb, - powierzchnia pasa drogowego ok. – 22401 m2. Projektowana do przebudowy droga gminna zachowa dotychczasowy przebieg. Powierzchnia zajmowanego terenu, oraz forma użytkowania drogi nie ulegnie zmianie podczas przebudowy i dalszej eksploatacji. Długość do przebudowy drogi wyniesie 3,5 km, a szacowana zajętość terenu w granicach pasa drogowego wynosi ok. 2,2401 ha. Zakresem remontu objęto: JEZDNIA: Układ drogi w planie stanowią odcinki proste połączone łukami. W celu zapewnienia bezpiecznej używalności technicznej jezdni przebudowanej drogi należy wykonać następujące czynności: DROGA: od km 0+000,00 do km 0+640,00 dł. odc. 640mb, szer. 3,5m - ułożenie masy – beton asfaltowy AC8W (ścieralna) gr. 5 cm, - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym gr. 10 cm. od km 0+640,00 do km 2+860,00 dł. odc. 2860mb, szer. 3,5m - wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego twardego 0/32mm warstwy górnej gr. 8 cm z zaklinowaniem i zamiałowaniem oraz warstwy dolnej gr. 12 cm (łączna gr. 20cm), - oczyszczenie podbudowy z kamienia, - ułożenie masy – beton asfaltowy AC8W (ścieralna) gr. 3 cm, - ułożenie masy – beton asfaltowy AC11W (wiążąca) gr. 4 cm, - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym gr. 10 cm. MIJANKI wymiar mijanki 2*20m strona prawa km 0+440,00 strona prawa km 1+485,00 strona prawa km 2+785,00 - wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego twardego 0/32mm warstwy górnej gr. 8 cm z zaklinowaniem i zamiałowaniem oraz warstwy dolnej gr. 12 cm (łączna gr. 20cm), - oczyszczenie podbudowy z kamienia, - ułożenie masy – beton asfaltowy AC8W (ścieralna) gr. 3 cm, - ułożenie masy – beton asfaltowy AC11W (wiążąca) gr. 4 cm, - utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym gr. 10 cm. CHODNIK: Układ chodników w planie stanowią odcinki proste połączone łukami. Chodnik o: - szerokości od km 0+000,00 do km 0+014,00 – 2,0m, (strona lewa dł. 14mb), - szerokości od km 0+014,00 do km 0+569,00 – 1,5-2,00m, (strona lewa dł. 555,5mb), - szerokości od km 0+565,5 do km 0+611,00 – 1,5-2,0m, (strona prawa dł. 45,5mb) łączna dł. chodnika wynosi 615,00 mb Peron przystankowy (lokalizacja km 0+609,00): Założenia projektowe: • szerokość peronu 2,5 m • długość peronu 4 m • spadek poprzeczny jednostronny 2 % Odwodnienie Zaprojektowano odwodnienie przy pomocy spadków poprzecznych nawierzchni jak i pochyleń niwelety odprowadzając nadmiar wody opadowej z powierzchni jezdni na pobocze gruntowe oraz do istniejących rowów przydrożnych. Zaprojektowano przebudowę przepustów drogowych o tych samych parametrach technicznych w kilometrze: - km 0+921 DN 1000 - km 2+416 DN 1000 - km 2+760 DN 1000 - km 3+032 DN 1000 Zaprojektowano oczyszczenie i odtworzenie rowów: 1) strona lewa drogi - od km 0+918 do km 1+380 dł. 462mb - od km 2+216 do km 3+446 dł. 1230mb łącznie strona lewa drogi 1692 mb 2) strona prawa drogi - od km 0+008 do km 0+485 dł. 477mb - od km 0+612 do km 0+920 dł. 308mb - od km 2+650 do km 2+720 dł. 70 mb - od km 2+737 do km 2+762 dł. 25 mb łącznie strona prawa drogi 880 mb Łączna dł. rowów wynosi 2572mb Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 2 szt. tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu z środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) wykonania oznakowania pionowego i poziomego na przedmiotowych odcinkach dróg zgodnie z załączonym zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (załącznik nr 10 do SIWZ), 4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organizacji ruchu od właściwego organu zarządzającego ruchem, 8) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 9) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 10) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 14) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 15) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Lubraniec O/Chodecz Nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001, z dopiskiem „wadium – przetarg – Schetynówka 2019”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach