Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 186031N Jabłonowo Wieś oraz przebudowa dróg na działkach nr 780,558 w celu osiągnięcia parametrów właściwych dla drogi publicznej gminnej

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 186031N Jabłonowo Wieś oraz przebudowa dróg na działkach nr 780,558 w celu osiągnięcia parametrów właściwych dla drogi publicznej gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje przebudowę trzech odcinków dróg połączonych ze sobą funkcjonalnie : 1) odcinek nr 1 stanowiący drogę gminną nr 186031 N: Jabłonowo wieś. Droga położona jest na działkach stanowiących własność Gminy Płośnica o nr ewidencyjnych: 760 i 765 w obrębie geodezyjnym Jabłonowo. Długość drogi to 548,46 m. Stan istniejący: droga o nawierzchni bitumicznej na całym odcinku o złym stanie technicznym, szerokość jezdni 5 m, brak poboczy, brak chodników, brak wyznaczonych przejść dla pieszych. Wody odpadowe odprowadzane są powierzchniowo do istniejących rowów i gruntu. Stan docelowy: a) jezdnia - położenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, przekrój jednojezdniowy dwupasowy przeznaczony do ruchu w obu kierunkach, szerokość pasa 2,5 m, szerokość jezdni 5 m. b)budowa chodników po obu stronach jezdni: łącznie wykonanych zostanie 405 m chodników, w tym: 60 m chodnika o szerokości 2 m usytuowanego przy jezdni oraz 345 m chodnika o szer. 1,5 m odsuniętego od jezdni; c)wykonanie poboczy o szer. 1 m po obu stronach jezdni. d)przebudowa skrzyżowań łączących drogę z drogą powiatową, wyznaczenie przejść dla pieszych z aktywnym oznakowaniem oraz oświetleniem (lampy solarne), ustawienie znaków drogowych pionowych ostrzegawczych oraz znaków poziomych, e)odwodnienie poprzez wykonanie spadków podłużnych i poprzecznych jezdni, wykonaie rowu drogowego o umocnionym dnie i skarpach elementami betonowymi, ścieki z elementów betonowych prefabrykowanych; 2) odcinek nr 2, stan istniejący: nie posiada kategorii drogi gminnej, wynosi 112 m i położony jest na działce nr 780 obręb Jabłonowo stanowiącą własność Gminy Płośnica stan docelowy: przebudowa drogi w celu osiągnięcia parametrów właściwych dla drogi publicznej i następnie zaliczenie jej do jednej z wymienionych kategorii; 3) odcinek nr 3 : stan istniejący: nie posiada kategorii drogi gminnej, wynosi 126 m i położony jest na działce nr 558 obręb Jabłonowo stanowiącą własność Gminy Płośnica stan docelowy: przebudowa drogi w celu osiągnięcia parametrów właściwych dla drogi publicznej i następnie zaliczenie jej do jednej z wymienionych kategorii. 2.Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa tj. a)Załącznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany wraz z projektem stałej organizacji ruchu, b)Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, c) Załącznik nr 3 SIWZ: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych. 3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia został zaprojektowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nimi urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie w tym m.in. niezbędne warunki do korzystania z drogi publicznej przez osoby niepełnosprawne. 4 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1)obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2)wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający posiada wszelkie wymagane prawem pozwolenia do realizacji zamówienia. 6. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17 900,00 zł (siedemnaście tysięcy dziewięćset złotych). 2. Forma wniesienia wadium: 1)forma pieniężna; 2)poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancja bankowa; 4)gwarancja ubezpieczeniowa; 5)poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 3.Sposób wniesienia wadium. 1)w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a)należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium na przebudowę drogi gminnej nr 186018N Płośnica - Przełęk. b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.02.2017 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ 1) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; 2) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą tj. termin od 15.02.2017 r. do 13.03.2017 r. 3) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 15.02.2017 r. do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie zszytej. 4.Zamawiający zwraca wadium 1)niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; 2)niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3)niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach