Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 180363K – ul. Targowa w km 0+008 do km 0+623 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    Wolności 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 180363K – ul. Targowa w km 0+008 do km 0+623 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa drogi gminnej nr 180363K – ul. Targowa w km 0+008 do km 0+623 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin” Droga Projekt przewiduje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej na odcinku od km 0+008 do km 0+623 dł. 615m tj. od granicy pasa drogi krajowej nr 73 do granicy pasa drogi powiatowej nr 1319K w zakresie wzmocnienia istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni poprzez nałożenie dodatkowych warstw z betonu asfaltowego oraz poszerzenia z zastosowaniem konstrukcji podbudowy z kruszywa i nawierzchni z betonu asfaltowego. Projektowana docelowa szerokość jezdni będzie wynosić 5,5m (2x2,75m). Na odcinkach prostych jezdnia drogi będzie posiadała pochylenie poprzeczne w układzie daszkowym o nachyleniu 2%. Po stronie prawej od km 0+008,45 do km 0+056,51 w ramach inwestycji zaprojektowane zostało wykonanie nowego chodnika o szerokości 1,4m, natomiast na dalszej przeważającej długości odcinka drogi tj. od km 0+056,51 do km 0+630 zostanie wykonana przebudowa istniejącego odcinka chodnika do szerokości od 3,4m do 2,1m, jedynie na w/w odcinku będą występowały miejscowe przewężenia do szerokości 1,4m. Po stronie lewej na odcinku od km 0+006,60 do zjazdu publicznego w km 0+345,76 zostanie wykonana przebudowa chodnika do szerokości od 3,1m do 2,3m, natomiast od wjazdu publicznego w km 0+345,76 do km 0+384,27 chodnik zostanie przebudowany do szerokości od 1,6m do 1,3m i będzie wykonany na niewielkim odcinku. Po stronie lewej na odcinku od km 0+492,94 do km 0+627 został zaprojektowany nowy chodnik o szerokości od 1,7m do 2,1m. Na odcinku drogi po lewej stronie gdzie nie występują chodniki będzie wykonane pobocze utwardzone kruszywem o szerokości 0,75m. W ramach realizowanego opracowania projektowego chodniki o szerokości nie mniejszej niż 2,0m zostały zaprojektowane na przeważającej długości przebudowywanej drogi gminnej. Na odcinkach chodnika gdzie występują miejscowe przewężenia nie będą występowały elementy naziemnej infrastruktury technicznej, które powodowałyby ograniczenie jego szerokości. Nawierzchnie planowanych chodników zostaną wykonane z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na podbudowie z kruszywa. Obramowanie chodników obrzeżem betonowym 8/30cm na podbudowie betonowej, natomiast obramowanie nawierzchni jezdni krawężnikiem betonowym 15/30cm na podbudowie betonowej. Wzdłuż krawężników obustronnie przy krawędzi jezdni zostanie wykonany ściek z kostki brukowej betonowej gr. 8cm o szerokości 20cm posadowiony na podbudowie betonowej. W ramach inwestycji zostaną przebudowane zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej oraz lewostronne zjazdy indywidualne na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa, przebudowa przedmiotowych zjazdów zostanie wykonana do granicy pasa drogowego. W związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu zostanie wykonane oznakowanie ul. Targowej zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu, w ramach której zaprojektowano wykonanie „wyniesionych” przejść dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej w km 0+085,00, km 0+310,50, km 0+612,50. Kanalizacja deszczowa W ramach inwestycji w celu poprawy odwodnienia pasa drogowego zaprojektowano przebudowę odcinka kanalizacji deszczowej na nowy kolektor, zostaną przebudowane i wykonane nowe przykanaliki z wpustami ulicznymi. Planowane do przebudowy i budowy elementy odwodnienia zostaną wpięte do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Targowej. Przebudowany odcinek kanalizacji deszczowej zostanie wykonany z rur PP o średnicy fi 200mm, fi 300mm, fi 400mm, w ramach przebudowy zostaną wykonane nowe wpusty uliczne żelbetowe fi 500mm z przykanalikami z rur PP fi 200mm, oraz studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200mm. Zestawienie KD : - Projektowany odcinek KD rura PP fi 200 : dł. 95,0m - Projektowany odcinek KD rura PP fi 300 : dł. 152,0m - Projektowany odcinek KD rura PP fi 400 : dł. 90,0m - Ilość projektowanych studni rewizyjnych żelbetowych fi 1200 – 12 kpl - Ilość projektowanych przykanalików z rur PP fi 200 z wpustami ulicznymi żelbetowymi Ø500 – 29kpl. Przedmiotowe prace związane z przebudową drogi gminnej nr 180363K – ul. Targowa w km 0+008 do km 0+623 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin należy wykonać w oparciu o poniżej wymienione decyzje organu administracji budowlanej: 1. - zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę - przy dacie wpływu do Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej – 11.04.2019 r. Zamawiający informuje, że wszystkie ewentualne podane w niniejszej SIWZ, w tym w szczególności w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, opisy, znaki towarowe, nazwy własne materiałów (wyrobów), wyposażenia w sprzęt, patenty lub pochodzenie itp. w żaden sposób nie mają na celu naruszenia art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów (wyrobów), wyposażenia równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), wyposażenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez projektanta spoczywa na wykonawcy. Szczegółowe ilości robót oraz zakres podane są w przedmiarze robót - Załączniku Nr 6: Przedmiar robót Realizacja robót winna odbywać się zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną „Przebudowa drogi gminnej nr 180363K – ul. Targowa w km 0+008 do km 0+623 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin” wykonaną przez: Firma Projektowo – Budowlana ECO – PROJEKT Grabki Duże 89/7, 28 –225 Szydłów, mgr inż. Rafał Bzduch. Dokumentacja ta jest załącznikiem do niniejszej SIWZ - Załącznik Nr 7: Dokumentacja techniczna w formie elektronicznej oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami BHP; - Roboty mogą być wykonywane tylko pod nadzorem osoby do tego uprawnionej; - Używane materiały budowlane muszą posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie oraz akceptację Inwestora; - Wszystkie problemy i wątpliwości należy konsultować z Zamawiającym. UWAGA! Wszystkie roboty konstrukcyjne powinny być odebrane przez inspektora nadzoru z potwierdzonym wpisem do dziennika budowy. Materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe powinny posiadać aprobaty i kryteria techniczne dopuszczone do stosowania – zgodnie z aktualnymi przepisami w tym zakresie, a w szczególności z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U.2019.266 z późn. zm.). Szczegółowe prace należy wykonać zgodnie z Przedmiarem robót sporządzonym na podstawie dokumentacji technicznej, które stanowią odpowiednio załączniki 6 i 7 do SIWZ. Wykonawca, podczas realizacji zamówienia, jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP i p.poż. Zamawiający zastrzega, że wszelkie roboty mogą być prowadzone wyłącznie na terenie zabezpieczonym, uniemożliwiającym dostęp osobom nie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00. Pozostałe informacje dotyczące wadium przetargowego zawarto w SIWZ Rozdział A punkt 6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane od Wykonawcy warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów). W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – spełnia - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dalej SIWZ), wraz Załącznikiem Nr 1 Oświadczenia i dokumenty Wykonawcy, w którym znajdują się: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp); Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp); Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o braku podstaw do wykluczenia. f) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 4 – Informacja o podwykonawcach). Jeżeli Wykonawca nie wypełni lub nie dołączy do oferty dokumentu - Załącznik Nr 4 – Informacja o podwykonawcach, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca samodzielnie wykona cały przedmiot zamówienia. g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp; Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126) (potwierdzenia braku podstaw wykluczenia). h) Kosztorys ofertowy; Złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy musi zawierać m.in.: stronę tytułową, tabelę elementów scalonych oraz zestawienie R, M i S. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - sekcji III.4) podpunkty e1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w sekcji III.4) podpunkt e1 stosuje się odpowiednio. 3. Załącznik Nr 5 – Cena oferty; 4. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie z zastrzeżeniem, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Zatem warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykona ich w takiej liczbie. Natomiast Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy - konsorcjum. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach