Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida ogłasza przetarg
- Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
- Data zamieszczenia: 2019-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida
Aleja Wczasów 4
12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
REGON: 53082100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 172512N ul. Ogrodnicza w Rucianem-Nidzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 172512N ul. Ogrodnicza w Rucianem-Nidzie, a w szczególności: 1) robót przygotowawczych, 2) robót rozbiórkowych, 3) robót ziemnych, 4) podbudowy, 5) elementów ulic, 6) nawierzchni: - robót związanych z budową nawierzchni chodników (ułożenie 368,70 m2 kostki betonowej grubości 80 mm szarej), - robót związanych z budową nawierzchni zjazdów (ułożenie 394,10 m2 kostki betonowej grubości 80 mm kolorowej), - robót związanych z budową nawierzchni zjazdów (ułożenie 502,10 m2 kostki betonowej bezfazowej grubości 80 mm kolorowej), - robót związanych z budową nawierzchni jezdni (ułożenie 1915,59 m2 kostki betonowej grubości 80 mm szarej), 7) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, koncepcjach zagospodarowania parków stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca, Ne etapie realizacji umowy, musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z materiałów, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a w przypadku istnienia takiego wymagania z zastosowaniem materiałów posiadających atesty, poświadczające spełnienie odpowiednich norm. Przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany z materiałów Wykonawcy i przy pomocy jego własnego sprzętu. 5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) zostały określone w Rozdziale XIX SIWZ. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Pzp) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w ust. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a) w formie oryginałów lub w kopii poświadczonej notarialnie. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Formularz Ofertowy. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”
Dodano: 2024-03-19 - POLSKI ŁAD to szansa na zniwelowanie różnić rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej (2 postępowanie - zmieniony zakres)
Dodano: 2024-03-13