Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 166006N w msc. Kruzy, gm. Kolno

Gmina Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 11311 Kolno, Kolno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 163 226 , fax. 897 163 226
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolno
    Kolno 33
    11311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 163 226, fax. 897 163 226
    REGON: 51074317200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 166006N w msc. Kruzy, gm. Kolno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadnia pn.Przebudowa drogi gminnej nr 166006N w msc. Kruzy,gm. Kolno. 2.Zakres prac obejmuje: 1)Opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 2)Wykonanie robót budowlanych, tj. przebudowy drogi gminnej nr 166006N w msc. Kruzy, gm. Kolno, w zakresie opisanym w SIWZ; 3.W zakres przedmiotu umowy wchodzą: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej na którą będą się składać: a)Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); c)Przedmiary robót - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); d)Kosztorys inwestorski– 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); e)Plan BIOZ - 2 egzemplarze (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); f)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie. 2)Wykonanie robót budowlanych, tj. przebudowy drogi gminnej nr 166006N w msc. Kruzy, gm. Kolno, w granicach działek gminnych o numerach ewidencyjnych: 23/2, 173, 174, 203 w obrębie nr 4. Przewidywany zakres robót obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy i wymiany nawierzchni drogi na odcinku około 376,0 m, b)wykonanie odwodnienia, c)wykonanie 15 zjazdów na posesje, w granicach działek gminnych, d)wykonanie wysepki przy skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1436N, w granicach działek gminnych, e)wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej, zgodnie z załączonymi do SIWZ: szacunkowym zestawieniem przedmiotowo-ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Programem funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, warunków technicznych oraz map do celów projektowych, jak również wszelkich innych dokumentów które okażą się niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 6.Celem Zamawiającego jest poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi powiatowej oraz do Publicznego Specjalnego Katolickiego Ośrodka Edukacyjno - Wychowawczego w Kruzach poprzez przebudowę drogi gminnej nr 166006N na odcinku 376 m w miejscowości Kruzy. 7.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8.Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 9.Wykonawca może zaproponować gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Gwarancja nie może być dłuższa niż 10 lat. 10.Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. 11.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, które zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) obejmują wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym, polegających na osobistym i bezpośrednim uczestniczeniu w wykonywaniu niżej wymienionych rodzajów czynności: a)wykonaniu podbudowy i wymianie nawierzchni drogi na odcinku około 376,0 m, b)wykonaniu odwodnienia, c)wykonaniu 15 zjazdów na posesje, w granicach działek umożliwi gminnych, d)wykonaniu wysepki przy skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1436N, w granicach działek gminnych, e)wykonaniu chodnika z kostki betonowej brukowej, 11.2. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy, a przed przekazaniem placu budowy, jest zobowiązany do złożenia Wykazu osób, które będą realizować wyszczególnione w ust. 11.1 roboty, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający nie przekaże placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Wynikłe z tego tytułu opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane, jako opóźnienie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.3.W przypadku zmiany osób wymienionych w Wykazie, o którym mowa w ust. 11.2, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaktualizowanego Wykazu osób, w terminie 5 dni od zmiany osób. Zmiana Wykazu osób, o którym mowa w ust. 11. 2 nie wymaga aneksu do umowy. 11.4. Za niespełnienie wymogów określonych powyżej Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia kar umownych w wysokości i na zasadach określonych w § 20 projektu umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ. 12.Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Zamawiającego. 13.Termin płatności w niniejszym zamówieniu to 30 dni. 14.Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy – max. 84 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 84 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 84 miesięcy. 15.Zamawiający przedmiotu zamówienia nie opisuje przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, tak aby nie mogło to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli już taki przypadek miał miejsce to było to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" - tzn. o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). 16.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne.” 17.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19.W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do użytku osób fizycznych, musi zostać zaprojektowany i wykonany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, jeżeli w/w wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, a przedmiot zamówienia, w zakresie projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z regulacjami przewidzianymi w tym akcie. (art. 29 ust. 5 i 6 ustawy pzp). 20.Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający NIE zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 21.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22.Wymagania dotyczące kwestii związanych z podwykonawstwem w trakcie realizacji umowy oraz umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu – określone są we wzorze umowy. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, jeżeli Zamawiający określa takie informacje – określone są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100 złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. 53 8838 1031 2006 0300 0895 0006. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – Droga Kruzy. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach