Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 137008N Rostek - Kośmidry

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 137008N Rostek - Kośmidry
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 137008N Rostek – Kośmidry, gm. Gołdap. Początek drogi na krawędzi drogi powiatowej nr 1815N , koniec przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 650, bez trasy T-2. Droga posiada nawierzchnię żwirową oraz gruntową, odcinek przez Rostek posiada nawierzchnię z płyt betonowych sześciokątnych oraz nawierzchnię brukową. Przebudowa polega na poszerzeniu istniejącej konstrukcji jezdni, wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i zjazdów o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej brukowej kolor, chodnika w m. Rostek oraz kanalizacji deszczowej. Szerokość jezdni w m. Rostek 5,5 m na pozostałym odcinku 5,0 m, pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 1,0 m, chodniki przyległe do jezdni o szerokości 2,0 m. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 8 do SIWZ , przedmiarze robót - załącznik nr 9 i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, prowadzenia prac zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z 17.04.2014 roku, znak: GPO.6220.1.7.2014/DG m.in. przez ustanowienie nadzoru herpetologicznego i wydzielenie terenu prac w przypadku zaobserwowania występowania płazów na terenie budowy, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), zagospodarowania we własnym zakresie drewna z wycinki drzew po jego wykupieniu od Zamawiającego po aktualnych cenach (90 zł/m3 brutto). Klasyfikacji drewna dokona Wykonawca przy akceptacji przedstawiciela Zamawiającego i inspektora nadzoru, przewiezienia materiałów z rozbiórki nadających się do powtórnego użytku na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w odległości do 10 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach