Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 130816W w miejscowości Zwola w km. 0+000-3+845. Odcinek I w km. 0+000-2+222

Gmina Miastków Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 08-420 Miastków Kościelny, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7511286 w. 32 , fax. 257 544 007
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastków Kościelny
    Rynek 6
    08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 025 7511286 w. 32, fax. 257 544 007
    REGON: 71158232200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 130816W w miejscowości Zwola w km. 0+000-3+845. Odcinek I w km. 0+000-2+222
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Inwestycja będzie obejmowała wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 130816W w miejscowości Zwola na długości 2 222mb. Obecnie droga jest w złym stanie technicznym, nawierzchnia jest spękana, miejscami połamana i wykazuje znaczne zużycie. Istniejąca nawierzchnia mineralno-bitumiczna na podbudowie z kamienia polnego wymaga natychmiastowej naprawy. Z uwagi na stan drogi oraz bezpieczeństwo drogowe postanowiono o konieczności jej przebudowy. Przewidziano wykonanie nowej nawierzchni i przebudowę istniejących poboczy. W ramach robót przewiduje się zmiany w zagospodarowaniu terenu polegające na: 1. poszerzeniu istniejącej nawierzchni, 2. wykonaniu nawierzchni bitumicznej, 3. wykonaniu utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego szerokości 0,75m i 1,00 m, 4. przełożeniu nawierzchni z kostki betonowej, 5. wykonaniu peronów autobusowych, 6. wykonaniu chodnika szerokości 2,0m, 7. wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych, 8. wymianę 3 przepustów pod koroną drogi, 9. oczyszczenie rowów z namułu oraz wykonanie na całym odcinku stałej organizacji ruchu. W sumie w ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących elementów: • nawierzchnia bitumiczna - ok. 12 433,90m2, • pobocze z kruszywa łamanego -ok. 3 683,25m2, • chodniki i perony -ok. 420m2. Ponadto: 1. Zrealizowanie robót po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę. 2. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wznowienia uszkodzonych punktów geodezyjnych. 4. Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową. 5. Uporządkowanie terenu inwestycji. 6. Wykonanie kosztorysu powykonawczego. 7. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 8. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać min: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, kosztorys powykonawczy, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionego kierownika robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1/ Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359/ 4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium z dopiskiem: wadium na: Przebudowę drogi gminnej Nr 130816W w miejscowości Zwola w km. 0+000-3+845. Odcinek I w km. 0+000-2+222 5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 11.12.2020r. do godz. 11:30. 6 Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 12 tutejszego Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym przed upływem terminu składania ofert a kserokopię dokumentu załączyć do oferty. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 8 Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 9 Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13. 11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13 Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16 Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysem ofertowym – opracowanym na podstawie przedmiaru robót zgodnie z załącznikiem nr 2; b) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, c) oświadczenia potwierdzające wstępne spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 4 i załącznik Nr 5 d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy. e) oświadczenie Wykonawcy według załącznika Nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach