Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 129036N Sterławki Małe – Szczybały Giżyckie na odcinku w m. Sterławki Małe

Gmina Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 99 60 , fax. 87 429 99 76
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giżycko
    ul. Mickiewicza 33
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 99 60, fax. 87 429 99 76
    REGON: 79067122500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 129036N Sterławki Małe – Szczybały Giżyckie na odcinku w m. Sterławki Małe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 129036N Sterławki Małe – Szczybały Giżyckie na odcinku w m. Sterławki Małe 3.2. W zakres realizacji zadania inwestycyjnego wchodzi:  roboty ziemne (wykopy),  ustawienie krawężnika najazdowego 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem,  podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego,  wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno – asfaltową,  wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego,  wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,  wykonanie nawierzchni żwirowej,  utwardzenie pobocza mieszanką kruszywa niezwiązanego,  roboty na zjazdach. 3.3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000 – 7 – Roboty budowlane 45233120 – 6 – Roboty w zakresie budowy dróg 45233220 – 7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny, przy wyliczaniu ceny powinny być brane pod uwagę łącznie z całą dokumentacją projektową i innymi załącznikami do SIWZ. 3.5. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w tym w szczególności obejmujące bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych przez pracowników fizycznych. Dotyczy to następujących osób: pracowników fizycznych, operatorów sprzętu i kierowców faktycznie wykonujących bezpośrednie czynności/roboty w zakresie realizacji zamówienia: przy robotach przygotowawczych i ziemnych, odwodnieniu korpusu drogowego, podbudowie, wykonaniu nawierzchni. 3.6. Zamawiający przewiduje następujący sposób dokumentowania wyżej wymienionego wymagania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a na żądanie zamawiającego, dowodów wskazujących na zatrudnienie ich na umowę o pracę, jak również po zawarciu umowy na każde żądanie Zamawiającego, do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę. Szczegółowe wymagania w tym zakresie ujęte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.7. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca uwzględni:  w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,  wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,  doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,  naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 3.8. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zamawiającego. 3.9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy. 3.10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 3.11. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 3.12. Jeżeli gdziekolwiek w skróconej dokumentacji, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca, nazwa własna) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp - zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/złotych). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i nazwę zadania. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 65 1020 4753 0000 0202 0038 7357 PKO BP S.A. 3. Wadium wniesione przelewem uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, być złożone w formie oryginału i zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę gwaranta – banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) określenie wierzytelności (nazwa i numer zadania), która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, nie może być krótszy niż termin związania ofertą, g) zobowiązanie (oświadczenie) gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, nieodwołalnie i bezwarunkowo, jeżeli zajdzie jedna z niżej wymienionych okoliczności: Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zasady zwracania wadium określone są w art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium, oryginał gwarancji lub poręczenia jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, b) formularz oferty wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. e) stosowne pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, f) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. g) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane), h) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. i) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy każdy Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zaleca się użycie wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument należy złożyć w oryginale. j) 7.11.4. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w pkt 7.11.1, zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia na wezwanie, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 7.2.2.a) – d) SIWZ i sekcji III.4 ogłoszenia. k) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 7.2.2. a, b i d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3. i sekcji III.4 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach