Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 124002L w miejscowości Chrząchówek

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=175

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 124002L w miejscowości Chrząchówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej nr 124002L w miejscowości Chrząchówek, na odcinkach: od km 0+045,30 do km 0+480,00 i od km 0+049,00 do km 0+457,40, o łącznej długości 843,10 mb. Zakres robót na odcinku od km 0+045,30 do km 0+480,00, obejmuje: • roboty pomiarowe, • roboty ziemne, • wykonanie w miejscach brakującej podbudowy poszerzenia istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm, • wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o średniej grubości 12,6 cm na istniejącej nawierzchni z kruszywa na jezdni o szerokości 3,3 m i na mijankach o szerokości 5,3 m, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (warstwa wiążąca) na jezdni o szerokości 3,0 m i na mijankach o szerokości 5,0 m, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na jezdni o szerokości 3,0 m i na mijankach o szerokości 5,0 m, • wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Zakres robót na odcinku od km 0+049,00 do km 0+457,40, obejmuje: • roboty pomiarowe, • roboty ziemne, • wykonanie nowej konstrukcji jezdni na odcinku od km 0+059,00 do km 0+235,00 oraz od km 450,00 do km 457,40, poprzez wykonanie: • warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm • warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, • warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, • wykonanie w miejscach brakującej podbudowy poszerzenia istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm o szerokości zmiennej, na odcinku od km 0+235,00 do km 0+450,00, • wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o średniej grubości 7 cm na istniejącej nawierzchni z kruszywa na jezdni o szerokości 3,3 m - 5,3 m, na odcinku od km 0+235,00 do km 0+450,00, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (warstwa wiążąca) na jezdni o szerokości 3,0 m - 5,0 m, na odcinku od km 0+235,00 do km 0+450,00, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na jezdni o szerokości 3,0 m - 5,0 m, na odcinku od km 0+235,00 do km 0+450,00, • wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Zakres zadania obejmuje także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji technicznej, SST oraz przedmiarach robót zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej znajdującej się w załączniku nr 1, Zamawiający prosi o wskazanie na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót udostępnione w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty – wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wnosi wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – z uwzględnieniem dnia i godziny. 3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz.110, 650, 1000 i 1669) 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola nr 93 8741 0004 0000 2206 2000 0190. W tytule przelewu należy podać „Przebudowa drogi gminnej nr 124002L w miejscowości Chrząchówek”. Wadium musi znaleźć się na ww. rachunku przed terminem składania ofert, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8) Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem a, jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty składane samodzielnie przez wykonawcę po otwarciu ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) wg załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Przed zawarciem umowy Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierownika Budowy (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa).Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysu sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. Kosztorys ma charakter pomocniczy, jego zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznanie zakresu przedmiotu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko cenę oferty. Wykonawcy nie służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub zawarcia innych błędów w kosztorysie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach