Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Końskowola

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=175

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Końskowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej obejmujące 2 części. Część I Przebudowa drogi gminnej- w m. Końskowola ul. Słoneczna W ramach tego zadania realizowane będą roboty budowlane branży drogowej polegające na przebudowie ulicy Słonecznej w Końskowoli na odcinku od km 0+010,15 do km 0+109,50. Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie nowej jezdni z kostki brukowej betonowej szerokości 4,0 m wraz z nową podbudową na odcinku od km 0+010,15 do km 0+109,50 - wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do istniejących posesji przy ulicy Słonecznej - wykonanie zjazdu z kostki brukowej o szerokości 3,5 m w km 0+072,20 na drogę gminną (dz. ew. 855/10) Część II- Utwardzenie placu na działce gminnej w m. Stara Wieś przy budynku Ośrodka Wsparcia Dziennego oraz przebudowa drogi gminnej ul. Lipowa w Końskowoli. Zakres tego zadania obejmuje wykonanie: - parkingu z kostki brukowej o wymiarach 6,3 x 18,2m obok istniejącego parkingu z kostki brukowej; - chodnika z kostki brukowej wymiarach 1,5m i długości 27m od istniejącej drogi asfaltowej (łącznik od drogi powiatowej) do budynku ośrodka; - wykonanie nawierzchni asfaltowej na istniejącej drodze asfaltowej- łączniku od drogi powiatowej prowadzącym na wschód w kierunku działki 943 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na drodze o szerokości 4-5,0m prowadzącej od łącznika od drogi powiatowej w kierunku budynku ośrodka W zakresie ul. Lipowej zadanie polega na ustawieniu krawężników betonowych wzdłuż drogi gminnej ul. Lipowej na odcinku 360 m. Zakres zadań obejmuje także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji uproszczonej, SST, przekroju konstrukcyjnym, przedmiarach robót zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ dla każdego zadania. Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty- wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji uproszczonej, SST, przekroju konstrukcyjnym, przedmiarach robót zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ dla każdego zadania. Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty- wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą do danej częśći: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. Dokumenty składane samodzielnie przez wykonawcę po otwarciu ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) wg załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Przed zawarciem umowy Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierownika Budowy/Robót (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). Przed podpisaniem umowy wykonawca danej części zobowiązany jest do złożenia kosztorysu/ów sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. Kosztorys ma charakter pomocniczy, jego zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznanie zakresu przedmiotu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko cenę oferty. Wykonawcy nie służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub zawarcia innych błędów w kosztorysie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach