Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 117310E (ul. Cmentarnej) w Radoszewicach

Gmina Siemkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
    Plac Wolności 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
    REGON: 73093472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siemkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 117310E (ul. Cmentarnej) w Radoszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 117310E (ul. Cmentarnej) w Radoszewicach w zakresie: 1) Projekt przewiduje przebudowę ulicy Cmentarnej obejmującej wykonanie jezdni bitumicznej szerokości 5,0m w km od 0+000 do 0+826 i 6,0 m na dalszym odcinku wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową. Dodatkowo projektuje się chodniki prawostronne w km 0+121,5 do 0+259,50 i w km 0+826 do km 0+99 o szerokości min. 2,0m. Chodnik lewostronny nie podlega przebudowie. Na odcinkach, gdzie przewiduje się brak chodnika projektuje się pobocze tłuczniowe szerokości 0,75 m. 2) Projekt obejmuje następujące rodzaje robót: a) zabezpieczenie i organizacja placu budowy; b) roboty pomiarowe; c) roboty ziemne ( korytowanie pod projektowane nawierzchnie) d) roboty rozbiórkowe: nawierzchni drogi pod ściek, nawierzchni asfaltowych poza jezdnią, ścieków podchodnikowych i nawierzchni chodnika w ich rejonie; frezowanie korekcyjne. e) jezdnia: korytowanie z zagęszczeniem podłoża pod poszerzenia; ustawienie krawężników i wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznej ulicy. f) Wykonanie ścieku z kostki brukowej; g) Chodniki: korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni z kostki brukowej; wymiana ścieków podchodnikowych z płytami ażurowymi. h) Zjazdy: budowę przepustów ze ściankami czołowymi, ustawienie krawężników, korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni z kostki brukowej i tłuczniowej; i) Oczyszczenie i odmulenie rowów przydrożnych, j) Wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego ujętego w odrębnym opracowaniu. 3) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: - nawierzchnia jezdni bitumicznej wraz ze zjazdami bitumicznymi - 5359 m2 - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej - 1156 m2 - nawierzchnia poboczy tłuczniowych - 525 m2 - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej - 169 m2 - nawierzchnia zjazdów tłuczniowych - 60 m2 - nawierzchnia ścieku z kostki brukowej – 102 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015 z adnotacją: Wadium – IRŚ.271.13.2019 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek oceniany na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty przedstawiające, że Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych według wzoru – Załącznik nr 8 do SIWZ, 5) odpis z właściwego rejestru lub z CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SIWZ 7) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom przez Zamawiającego Wykonawca złoży: oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. 8) - oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 9)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach