Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
- Data zamieszczenia: 2013-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Nr 116864 D ul. Palisadowa w Wałbrzychu, od budynku nr 72 do nr 104. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Nr 116864 D ul. Palisadowa w Wałbrzychu, od budynku nr 72 do nr 104. Zakres zamówienia obejmuje całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, wymianę sieci, budowę oświetlenia ulicznego, wbudowanie nowej nawierzchni jezdni, chodników, przebudowę schodów terenowych oraz przebudowę dachu wiaty śmietnikowej. Ponadto zadanie obejmuje nasadzenia drzew i krzewów na obszarze objętym inwestycją oraz pielęgnację przez okres 2 letni. Przebudowa i wymiana infrastruktury podziemnej ma na celu zminimalizowanie możliwości niezamierzonych uszkodzeń nawierzchni w okresach bezpośrednio po przebudowie. Przebudowa ul. Palisadowej prowadzona będzie w granicach istniejącego pasa drogowego, zachowując obecny przebieg, przy zwężeniu o 2 m w obrębie placu do parkowania. Korekcie poddana zostanie niweleta poprzeczna i podłużna jezdni. Dla uzyskania właściwego odwodnienia ulicy i chodników przewidziano budowę sieci kanalizacji deszczowej z tworzywa sztucznego z wpięciem do istniejącego kanału deszczowego oraz przebudowę istniejącej sieci deszczowej odprowadzającej wodę z dachów budynków mieszkalnych metodą uszczelnienia rękawem uszczelniająco-usztywniającym oraz metodą wykopu otwartego. Do wykonania przewidziane są nowe przykanaliki i wpusty deszczowe. W celu poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa ruchu ulice zostaną wyposażone w nowe oświetlenie drogowe. Przewidywany zakres robót: roboty drogowe: - rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników i zjazdu - 1520 m2 - wykonanie warstwy stabilizacji - 1079 m2 - wykonanie warstwy odcinającej - 1410 m2 - wykonanie warstwy podbudowy - 4075 m2 - ułożenie krawężnika - 710 mb - ułożenie obrzeży - 830 mb - ułożenie ścieku z kostki - 103 m2 - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdu z kostki wibroprasowanej gr.8 cm - 4165 m2 - wykonanie oznakowania docelowego - 1 kpl odwodnienie: - demontaż istniejących wpustów z zamuleniem betonem przykanalików - 5 szt. - demontaż studni deszczowej - 1 szt. - montaż przykanalików - 73 mb - montaż kanałów deszczowych - 267 mb - montaż wpustów ulicznych - 13 szt. - montaż studni deszczowych - 14 szt. - montaż separatora substancji ropopochodnych - 1 szt. - renowacja sieci metodą rękawa - 175 mb - renowacja istniejących studzienek - 7 szt. oświetlenie uliczne: - rozbiórka lamp, słupów i opraw - 10 szt. - rozbiórka linii kablowej - 230 mb - ułożenie kabli - 643 mb - montaż kompletnych punktów oświetleniowych - 15 szt. - montaż szafki sterującej - 1szt. inne: - nasadzenie drzew - 8 szt. - nasadzenia krzewów - 760 szt. - dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci - 9 kpl. - dostawa i montaż poręczy - 25 mb - przebudowa schodów terenowych - 2 szt. - przebudowa dachu wiaty śmietnikowej - 1 kpl. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować w oparciu o: - pozwolenia na budowę - decyzja nr 143-2013 z dnia 05.03.2013 r. Prezydenta Miasta Wałbrzycha, - dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Inżynierskie TRAKT, Sędzisław 50, 58-410 Marciszów, - opracowany przez Wykonawcę projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwaną dalej STWiORB, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawianie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. 2013.21) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 13) ochrona znaków geodezyjnych oraz ich odtwarzanie w przypadku zniszczenia. Zakres zamówienia obejmuje roboty drogowe, przebudowę sieci, oświetlenie, usunięcie kolizji, oznakowanie. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się opracowanie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. Podstawowe założenia przy opracowywaniu projektu: 1.minimalizowanie utrudnień w ruchu w otoczeniu prowadzonych prac, 2.nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia dla ruchu pieszego obszaru objętego robotami budowlanymi, Wykonawca opracuje Projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do realizacji poleceń organu zarządzającego ruchem na drogach oraz sporządzania i uzgadniania aneksów do dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu zastępczego, według wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie prowadzenia budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - Przebudowa drogi gminnej Nr 116864 D ul. Palisadowa w Wałbrzychu, od budynku nr 72 do nr 104. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym punkcie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA CENTRUM SYMULATORÓW AGPT DLA OSL W GARNIZONIE ŚWIĘTOSZÓW Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21138
Dodano: 2016-07-27 - Zadanie w formule projektuj i buduj p.n.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w m. Henryków - etapami, odcinek od km 51+645 do km 52+460. CPV 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja wnętrza podwórzowego przy ul. Piechoty, Artyleryjskiej i Saperskiej (LBO)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa mostu w km 92+753 drogi wojewódzkiej nr 328 w miejscowości Stara Kraśnica. CPV 45200000-9, CPV 71320000-7
Dodano: 2016-07-25 - Remont śluzy małej Wróblin w km 157,5 rz. Odry. Etap II - remont ścian i peronów GG i GD wraz z wyposażeniem technologicznym
Dodano: 2016-07-21 - PRZEBUDOWA UL. KAMILI SKOLIMOWSKIEJ W LUBINIE (NA ODCINKU UL. MALINOWSKIEGO DO UL. MAŁOMICKIEJ)
Dodano: 2016-07-18 - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi polegającymi na kompleksowym wykonaniu zastępczej studni głębinowej nr 1A na dz. nr 309/3, obręb Nadolice Wielkie, gmina Czernica
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa ul. Prackiej od ul. Stabłowickiej na odcinku o długości ok. 106 m wraz z budową kanalizacji deszczowej, miejskich technologicznych kanałów kablowych i przebudową sieci elektroenergetycznej, oświetlenia drogowego oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-07-08 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 2061D NA ODCINKU OD ŚWIĘTEGO DO PRZEDMOŚCIA
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa mostu w km 92+753 drogi wojewódzkiej nr 328 w miejscowości Stara Kraśnica.
Dodano: 2016-06-28