Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-533 Mysłakowice, Szkolna 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756439960
- Data zamieszczenia: 2023-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
Szkolna 5
58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
tel. 756439960
REGON: 230821701 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 115164D i 115165D - ul. Czarny Strumień i ul. Górna w Łomnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 115164 D i 115165 D – ulica Czarny Strumień i ulica Górna wŁomnicy.1) Długość inwestycji wynosi – 800,00 mb i 78,00 mb, łącznie 878,00 mb. Długość sięgaczy wynosi 80,00mb i 129,00 mb.2) Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Łomnica, gmina Mysłakowice, powiat jeleniogórski, województwodolnośląskie. Realizacja inwestycji obejmuje działki pasa drogowego. Oznaczenie działek według katastru – 443/2, 886/1,914/1, 849/3, 849/5, 856/3, 859 obręb Łomnica, gmina Mysłakowice, powiat jeleniogórski, województwo dolnośląskie.2. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową. Szczególną uwagę należy przywiązać do właściwegozagęszczenia i wyprofilowania podłoża.UWAGA:Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, rumosz, materiały rozbiórkowe etc.)są po stronie Wykonawcy.3. Roboty przygotowawcze:Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy przeprowadzić pomiar geodezyjny. Celem realizacji inwestycjikonieczna jest rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz demontaż odcinka kanalizacji deszczowej. W cenie robót należyrównież ująć obsługę geodezyjną i opracowanie dokumentacji powykonawczej. Koszt składowania (utylizacji) materiałówrozbiórkowych jest po stronie Wykonawcy robót.4. Podbudowy:Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie o głębokości wynikającej z profilu. Grunt pozostały zkorytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć kosztygospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę z kruszywa łamanegostabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm pod projektowaną jezdnią i 15 cm pod zjazdami. Podprojektowaną jezdnią po skropieniu warstwy z kruszywa należy ułożyć podbudowę zasadniczą z betonu asfaltowego AC22PD 50/70, gr. 7 cm po zagęszczeniu.5. NawierzchnieNawierzchnię jezdni i zjazdów projektuje się jako dwuwarstwową, warstwa wiążąca AC16W D50/70, gr. 5 cm pozagęszczeniu oraz układana na niej warstwa ścieralna AC11S D50/70, gr. 4 cm po zagęszczeniu.6. Urządzenie bezpieczeństwa ruchu:Roboty należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć na czas wykonywania robót. Wykonać oznakowanie stałe wgprojektu organizacji ruchu.7. Elementy ulic:Zjazdy i jezdnia spięte będą krawężnikami betonowymi 15x22cm układanymi na ławach betonowych z oporem z betonuC12/15.8. Roboty pozostałe:Projektuje się wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego, warstwa umocnienia grubości 20 cm po zagęszczeniu. W cenierobót należy ująć regulację wysokościową zaworów, zasuw, studzienek i studni istniejących z ewentualną niezbędnąwymianą zwężek.9. Odwodnienie korpusu drogowego:Przewidziano wymianę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Po demontażu istniejącego rurociągu i armatury należywykonać sieć kd z rur PVC SN8 średnicy 400mm z przykanalikami PVC SN8 średnicy 200mm. Studnie rewizyjne betonoweDn 1000,studzienki wpustów ulicznych D400. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowegozamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeń albo w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im uprawnieniamibudowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych wustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z2021 r., poz. 1646 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby SamorząduZawodowego,b. minimum sześcioma pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacjązamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10