Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce (w km:0+520÷1+475)

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce (w km:0+520÷1+475)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „ Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce (w km:0+520÷1+475)””: polegające na wykonaniu robót budowlanych : Zakres prac obejmuje: -roboty pomiarowe i przygotowawcze-0,955 km, -roboty ziemne mechaniczne wykonywane koparką, -wykonanie 3 szt, mijanek z poszerzeniem jezdni, -wzmocnienie podbudowy z gruntocementu mieszanką mineralną gr. 8 cm, -wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm (w-wa ścieralna), -pobocza; uzupełnienie ziemią i utwardzenie mieszanką mineralną, -oznakowanie pionowe drogi. 1. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 2 do SIWZ), w skład której wchodzą: − projekt techniczny, − specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − przedmiary robót. 2. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 3. Gwarancja i rękojmia zawady; Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku. Zabezpieczenie powinien wnieść w wysokości 5% wartości zamówienia. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) dalej k.p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (jeżeli realizacja tych czynności wymaga zatrudnienia na umowę o pracę): czynności polegające na wykonywaniu prac demontażowych, rozbiórkowych, budowlanych - montażowych instalacyjnych w zakresie robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP. Dotyczy to także prac i robót wynikających z załączonych do opisu przedmiotu zamówienia przedmiarów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 53962000050000877420000350 w Banku Spółdzielczym w Łaszczowie z adnotacją: „Wadium na: ZP. 271.03.2020” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, oraz bezwzględnie musi wskazywać termin jego ważności. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę składa się z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie, czytelnie. 3. Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty (podstawowy wykaz, który musi być uzupełniony przez wykonawcę poprzez dodatkowe wymagania wskazane w treści ustawy Pzp. czy SIWZ - gdy mają zastosowanie): 3.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - pisemnie pod rygorem nieważności, 3.2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pisemnie, 3.3. dokument wniesienia wadium - dołączony do oferty przed upływem terminu składania ofert zakreślonego zapisami SIWZ - pisemnie, 3.4. dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: -na wykazanie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ - pisemnie pod rygorem nieważności; -na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ - pisemnie pod rygorem nieważności. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a) , w celu wykazania braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia zasobów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ) - pisemnie; 3.6. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca, który spełnia dany warunek lub wszyscy wspólnie - pisemnie. 4. Ofertę należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jej integralność i poufność. Zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości oferty. 5. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu), w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 6. Po terminie składania ofert – „do 3 dni" (art. 24 ust. 11) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert"), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą (który złożył ofertę w postępowaniu) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja „z otwarcia ofert" przewidziana wart. 86 ust. 5 ustawy Pzp będzie upubliczniona na stronie internetowej zamawiającego w dniu otwarcia ofert. Oświadczenie składane przez wykonawcę musi mieć formę pisemną. Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznej i przekazania go środkiem komunikacji elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa wart. 25a ust. l, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. l, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Forma i zasady składania dokumentów i oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie pisemnej. Oferta i oświadczenia wynikające z art. 25a ustawy Pzp. (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) wykonawca składa w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach