Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110508C w miejscowości Sitno – etap II oraz przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 110508C z drogą wojewódzką klasy G nr 554 relacji Orzechowo – Kikół, km 25+912 str. L

Gmina Zbójno ogłasza przetarg

  • Adres: 87645 Zbójno, Zbójno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 921 , fax. 542 801 921
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójno
    Zbójno
    87645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 921, fax. 542 801 921
    REGON: 91086734100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 110508C w miejscowości Sitno – etap II oraz przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 110508C z drogą wojewódzką klasy G nr 554 relacji Orzechowo – Kikół, km 25+912 str. L
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110508C w miejscowości Sitno – etap II oraz przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 110508C z drogą wojewódzką klasy G nr 554 relacji Orzechowo – Kikół, km 25+912 str. L. Lokalizacja: działki o nr ewid. 158 (droga gminna) i 71/3 (skrzyżowanie). Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: 2. Przebudowa drogi gminnej nr 110508C obejmuje: • Mechaniczne ścięcie poboczy, • Korytowanie pod konstrukcję zjazdów, • Wbudowanie warstwy odcinającej i podbudowy zasadniczej na konstrukcji zjazdów, • Profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, • Ułożenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, • Ułożenie warstw bitumicznych, • Wykonanie umocnionych poboczy z frezowin. Charakterystyka projektowanej drogi gminnej: • Kategoria dróg: gminna, • Klasa drogi: dojazdowa (D), • Kategoria ruchu: KR1, • Prędkość projektowana: 40 km/h, • Długość: 484 m, • Szerokość nawierzchni drogi: 3,50 m, • Szerokość pasa ruchu: 3,50 m, • Przekrój jezdni: 1x1, • Rodzaj nawierzchni: nawierzchnia bitumiczna, • Rodzaj poboczy: umocnione o szer. 0,75 m. Konstrukcja jezdni: • Warstwa ścieralna AC11S 50/70 – 3 cm, • Warstwa wiążąca AC11W 50/70 – śr. 4 cm, • Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 – 10 cm, • Sprofilowana zagęszczona istniejąca nawierzchnia tłuczniowa jako podbudowa pomocnicza. Konstrukcja zjazdów bitumicznych z drogi gminnej: • Warstwa ścieralna AC11S 50/70 – 3 cm, • Warstwa wiążąca AC11W 50/70 – śr. 4 cm, • Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 – 20 cm, • Warstwa odcinająca z piasku – 10 cm, • Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe o ls ≥ 0,98, • Zjazdy należy wykonać o szerokości nawierzchni utwardzonej 3,50 m, natomiast połączenie nawierzchni zjazdu z krawędzią jezdni należy zrealizować za pomocą łuków o promieniu R=3,0 m. Wszystkie zjazdy są zjazdami istniejącymi. 3. Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 110508C z drogą wojewódzką klasy G nr 554 obejmuje: • Korytowanie pod konstrukcję zjazdów, • Wbudowanie warstwy odcinającej i podbudowy zasadniczej, • Ułożenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, • Ułożenie warstw bitumicznych, • Wykonanie umocnionych poboczy z frezowin, Konstrukcja jezdni skrzyżowania: • Warstwa ścieralna AC11S 50/70 – 4 cm, • Warstwa wiążąca AC11W 50/70 – 4 cm, • Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 – 20 cm, • Warstwa odcinająca z piasku – 10 cm, • Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe o ls ≥0,98, • Oczyszczenie rowu przydrożnego wzdłuż drogi wojewódzkiej po stronie prawej na długości 30 m w stronę Orzechowa, • Odtworzenie rowu wzdłuż drogi wojewódzkiej na długości 20 m za skrzyżowaniem. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlanym, STWiORB oraz w przedmiarze robót. 5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych dotychczasowemu wykonawcy. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 10.1 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10.3 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 10.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 10.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 11. Wymagania stawiane wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 12.1 Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonujące wskazane czynności: a. Przygotowanie terenu pod budowę b. Roboty związane z nawierzchnią jezdni c. Skrzyżowanie z drogą wojewódzką Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 12.2 Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 12.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz pracowników Wykonawca składa u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych – Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dowód, potwierdzający ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu czynności wskazanych w punkcie 12.1. i 12.2. SIWZ c) naruszenie przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę powyższych zobowiązań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości określonej we „Wzorze umowy” lub do odstąpienia od umowy (z winy Wykonawcy) po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń. 13. Wymagania dot. gwarancji: minimalny okres gwarancji 36 miesięcy maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach