Gmina Radomin ogłasza przetarg
- Adres: 87-404 Radomin, Radomin
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 837 522
- Data zamieszczenia: 2019-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
Radomin
87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 837 522
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomin.pl/aktualizacja/?modul=tresc
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej nr 110322 C w miejscowości Rętwiny” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 110322 C zlokalizowana na działkach nr 59/2,59/3 w obrębie ewidencyjnym Rętwiny o długości 950s m dofinansowana z Funduszu Dróg Samorządowych. Na przedmiotowym odcinku droga krzyżuje się z drogą powiatową nr 2131 C Plebanka - Radomin. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię w bardzo złym stanie technicznym. Projektowany odcinek drogi nie posiada łuków kłowych, występują załomy trasy w ilości 13 sztuk, zjazdy w ilości 14 sztuk zgodnie z planem sytuacyjnym. Posiada pobocza gruntowe bez rowów. Zakłada się wykonanie peronu autobusowego, mijanek, poboczy oraz montaż progu zwalniającego i oznakowania pionowego. Na chwile obecną nawierzchnia drogi gminnej nie posiada prawidłowego przekroju poprzecznego z uwagi na występujące przegięcia, zaniżenia nawierzchni. Na potrzeby dokumentacji projektowej przeprowadzono odwierty w istniejącej konstrukcji nawierzchni celem określenia grubości poszczególnych warstw. Na podstawie uzgodnień i analizy istniejącego ruchu zaprojektowano konstrukcję drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu zobowiązany jest wypełnić Wykonawca) podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie pkt. 13 SIWZ) 2) dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ 2. Do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu wynikających samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu, - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymiana bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa nr 86/2023
Dodano: 2023-09-27 - Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
Dodano: 2023-09-27 - Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski
Dodano: 2023-07-27