Gmina Łukowa ogłasza przetarg
- Adres: 23-412 Łukowa, Łukowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 874 002 , fax. 846 874 045
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowa
Łukowa 262
23-412 Łukowa, woj. lubelskie
tel. 846 874 002, fax. 846 874 045
REGON: 95036912600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 109482 L na odcinku od km 0+010,45 do km 0+622,36 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „przebudowa drogi gminnej nr 109482 L na odcinku od km 0+010,45 do km 0+622,36”. W ramach projektowanej do przebudowy drogi planowane są do wykonania wykopy i nasypy mające na celu doprowadzenie istniejącego pasa drogowego do stanu projektowanego, zgodnie z Planem sytuacyjnym i Przekrojami normalnymi. Projektowane są do wykonania następujące warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa dolna z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm; - warstwa górna z piasku stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 15 cm; - skropienie podbudowy emulsją asfaltową na zimno w ilości 0,5 kg/m2 ; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 5 cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 115 gr. 4 cm; - wykonanie obustronnych poboczy o szer. 75 cm, utwardzonych kruszywem łamanym o grubości 0/31,5 mm; - odmulenie istniejących rowów przydrożnych z namułu. Długość planowanego do przebudowy odcinka drogi wynosi 611,91 m; przekrój poprzeczny drogi na odcinku prostym jest następujący: - droga o jednym pasie ruchu w obu kierunkach; - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy ( obustronnie ) 0,75 m; - na całym odcinku przedmiotowej drogi znajdują się 3 mijanki, w kilometrażu: - mijanka nr 1 – początek w km 0+10,45 o długości 25 m, szer. jezdni 5,00 m, - mijanka nr 2 – początek w km 0+436,96 o długości 25 m i szer. 5,60 m, - mijanka nr 3 – początek w km 0+600 o długości 25 m i szer. Jezdni 5,00 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł ( cztery tysiące 0/00 zł ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Łukowa: Bank Spółdzielczym w Łukowej nr rachunku: 47 9619 0003 2001 0000 0491 0006 z adnotacją „Wadium: przebudowa drogi gminnej nr 109482 L ; znak sprawy: BGK – 7021.9.2019” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Piotrawin
Dodano: 2024-03-20 - Budowa chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. Młynarskiej w miejscowości Janowiec.
Dodano: 2023-12-18 - Budowa drogi dla pieszych w pasie drogi gminnej nr 109229L w miejscowości Nowy Bidaczów
Dodano: 2023-12-06 - Budowa drogi dla pieszych - przebudowa drogi gminnej Nr 101753L w Brzozowicy Małej
Dodano: 2023-12-02 - Remont drogi gminnej Nr 101762L w Grabowcu
Dodano: 2023-12-02 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1725L
Dodano: 2023-11-21 - Budowa chodnika przy drodze gminnej 105171L w m. Rozpłucie Drugie, gm. Ludwin
Dodano: 2023-11-15 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 101742L w Olszewnicy
Dodano: 2023-08-21 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-07-21