Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 108353L Rudnik Pierwszy – Rudnik Drugi od km 0+990 do km 1+980”

Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 215 002 , fax. 818 215 002
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
    ul. Żeromskiego 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 818 215 002, fax. 818 215 002
    REGON: 43102013800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 108353L Rudnik Pierwszy – Rudnik Drugi od km 0+990 do km 1+980”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 108353L Rudnik Pierwszy – Rudnik Drugi od km 0+990 do km 1+980” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w następującym zakresie: 1. Roboty przygotowawcze:  Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych – 0,990 km 2. Roboty ziemne:  Oczyszczenie i wyrównanie podłoża pod wykonanie warstw podbudowy oraz pod skropienie emulsją asfaltową – 4 950,00 m2 3. Podbudowa drogi:  Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową – 4 950,00 m2,  Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie (grubość po zagęszczeniu 12 cm) – 4 950,00 m2 4. Roboty nawierzchniowe: − Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16W 50/70), warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości 4 cm – 4 950,00 m², − Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S 70/100), warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości 4 cm – 4 950,00 m². 5. Roboty wykończeniowe:  Bariery ochronne stalowe SP01 z zamontowaniem– 80,00 m,  Roboty ziemne pod pobocza (dowóz gruntu w zakresie Wykonawcy) – 222,75 m3  Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm szerokość 75 cm i grubości 20 cm (wyrównanie do projektowanych spadków) – 1 485,00 m2,  Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych – 2 szt.  Pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne – znaki T2, A-3 – 2 szt.  Wykonanie górnej warstwy podbudowy zjazdów z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie (grubość po zagęszczeniu 15 cm) – 335,00 m2  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – przełożenie wjazdu na podbudowie betonowej – 93,00 m2  Wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S 70/100) warstwa ścieralna o grubości 5 cm – 175,00 m2 Przedstawione w punkcie 3.1 wartości odnoszące się do poszczególnych elementów inwestycji mają charakter szacunkowy, obrazujący zakres prac do wykonania i nie stanowią zobowiązania stron umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca powinien odwoływać się do dokumentacji projektowej (rysunki, opisy, itp.), specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, a także wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 i 20 SIWZ. 11.5.2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę. 11.5.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 11.5.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 11.5.5 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 11.5.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 11.6 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.4 i 11.5.5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach