Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg stanowiących własność Gminy Hrubieszów

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg stanowiących własność Gminy Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg, stanowiących własność Gminy Hrubieszów, polegającej na wykonaniu pięciu (odcinków) części nawierzchni asfaltowych: część nr 1 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111126L w miejscowości Cichobórz (działka nr 367) polegającej głównie na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, o grubości 8 cm po zagęszczeniu, na odcinku 200 metrów i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej średniej grubości 5 cm po zawałowaniu, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 800 m. część nr 2 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111112L w miejscowości Masłomęcz (działka nr 181) polegającej głównie na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, o grubości 8,0 cm po zagęszczeniu i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej średniej grubości 5 cm. po zawałowaniu, szerokość nawierzchni 3,50 m., długość 624 m. i wykonaniu poboczy z kruszywa; część nr 3 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111093L w miejscowości Łotoszyny (działka nr 66 obręb geodezyjny Kozodawy), polegającej głównie na oczyszczeniu podbudowy bitumicznej, skropieniu emulsją asfaltową i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej o średniej grubości 5 cm. po zawałowaniu, szerokość nawierzchni 4,00 m., długość 312 m; część nr 4 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111140L w miejscowości Kobło (działka nr 415) polegającej głównie na skropieniu emulsją asfaltową i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości odpowiednio 5 cm. i 7,00 cm. po zawałowaniu, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 117 metrów oraz wykonaniu poboczy z kruszywa; część nr 5 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej (działki nr 470 i 80) w miejscowości Moroczyn polegającej głównie na wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego, o grubości 10 cm. po zagęszczeniu i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm. po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi drogi asfaltem, szerokość nawierzchni odpowiednio 3,00 m. i 3,50 m. (rondo) , długość 193 m. i 60 m (rondo) oraz wykonaniu poboczy z kruszywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa zał. nr 5 siwz: 5.1. Remont drogi gminnej nr 111126L w miejscowości Cichobórz; 5.2. Remont drogi gminnej nr 111112L w miejscowości Masłomęcz; 5.3. Remont drogi gminnej nr 111093L w miejscowości Łotoszyny; 5.4. Remont drogi gminnej nr 111140L w miejscowości Kobło; 5.5. Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Moroczyn. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 6 siwz: 6.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca wykonania nawierzchni asfaltowej (obejmująca wszystkie części); 6.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca podbudowy z kruszywa łamanego (obejmująca część nr 1, 2, 5). Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego (w zakresie części 1, 2, 5); - prace związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; - prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego „drogowego”. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach