Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 107007L Zosin-Jaroszewice na dz. nr ewd. 384 i 381 w miejscowości Jaroszewice oraz na dz. nr ewd. 452 w miejscowości Podole

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 172 728 , fax. 815 172 506
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 815 172 728, fax. 815 172 506
    REGON: 43102008400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 107007L Zosin-Jaroszewice na dz. nr ewd. 384 i 381 w miejscowości Jaroszewice oraz na dz. nr ewd. 452 w miejscowości Podole
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 107007L Zosin-Jaroszewice na dz. nr ewd. 384 i 381 w miejscowości Jaroszewice oraz na dz. nr ewd. 452 w miejscowości Podole. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Roboty pomiarowe Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,080 km; 2) Roboty ziemne Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - kategoria gruntu: I-IV – 320,000 m²; 3) Podbudowa Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm – 317,500 m²; 4) Nawierzchnia Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km – grubość frezowania: 4 cm – 8,000 m²; Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 317,500 m²; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm – 288,000 m²; Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 288,000 m²; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm – 280,000 m²; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm – dodatek za dalsze 2 cm – 560,000m²; 5) Pobocza Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu : 15 cm – 37,500 m²; 6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchy Przymocowanie niepodświetlonego drogowskazu, folia odblaskowa I grn. U-9a – 2 szt.; U-9b – 2 szt. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym, ogólnej charakterystyce robót oraz przedmiarze robót dotyczących przebudowy drogi gminnej Nr 107007L Zosin-Jaroszewice na dz. nr ewd. 384 i 381 w miejscowości Jaroszewice oraz na dz. nr ewd. 452 w miejscowości Podole. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty objęte niniejszym zamówieniem na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa długość gwarancji w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów. 5. Ubezpieczenie – Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy. 6. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert. 7. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów wspólnego słownika zamówień 45233140-2 Roboty drogowe; 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia na usługi na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie – wykonywania prac fizycznych obejmujących roboty ogólnobudowlane z zakresu robót określonych w ust. 2, w tym operatorzy sprzętu (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudniena jako podwykonawcy). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania świadczenia. 3) Wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia, że osoby oddelegowane do wykonania roboty w wyżej wymienionym zakresie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, - (jeżeli dotycz) - Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości do do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach