Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 105351E Kompina - Patoki

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 105351E Kompina - Patoki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Nr 105351E Kompina – Patoki”. Przebudowę drogi zaprojektowano po istniejącym śladzie. Długość odcinka robót wynosi 3015m. Wszystkie elementy przebudowywanej drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego. Przebudowa drogi polega na poszerzeniu jezdni do 4,5 m. 1.1. W zakres niniejszej inwestycji wchodzą następujące roboty budowlane: 1.1.1. Roboty przygotowawcze - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych, - przeniesienie i zastabilizowanie kolidujących punktów osnowy geodezyjnej, - demontaż istniejących słupków do znaków drogowych, - demontaż istniejących tarcz znaków drogowych, - rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki brukowej, - rozbiórka nawierzchni zjazdów z betonu cementowego wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki, - rozebranie krawężników betonowych na zjazdach. 1.1.2. Roboty ziemne - wykonanie wykopów – koryto pod konstrukcję poszerzeń i poboczy i nowej konstrukcji jezdni wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża, - wywiezienie nadmiaru gruntu poza teren budowy wraz z utylizacją, - warstwa z kruszywa naturalnego pod poboczami gr. 15cm (uzupełnienie po odhumusowaniu), - miejscowe uzupełnienie gruntem z korytowania, skarpy istniejących rowów drogowych, przy poszerzeniach jezdni gr. 30cm. 1.1.3. Podbudowy - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych pod warstwę wyrównawczą od km 0+537,50 do km 3+015, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych pod warstwę wiążącą od km 0+000 do km 0+537,50, - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20cm (na poszerzeniach nawierzchni), - wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem grub. 15cm. 1.1.4. Nawierzchnie - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego (50kg/m2), - nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC16W grub. 4cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC8S grub. 3cm. 1.1.5. Roboty wykończeniowe - pobocza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego satabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grub. 15cm –szerokość 0,5m, - oczyszczenie rowu z namułu grub. 30cm z profilowaniem skarp i odwozem na odkład, - oczyszczenie przepustów pod koroną drogi 9szt. 1.1.6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe. 1.1.7. Inne roboty - regulacja pionowa zaworu wodociągowego 98szt. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest również do: - opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót). - utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. - prowadzenia wszelkich prac związanych z realizacją zadania zgodnie z zasadami BHP, - ręcznego wykonania robót ziemnych w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia z zachowaniem szczególnej ostrożności. Prace te winny być wykonywane pod nadzorem pracownika użytkownika sieci. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o zamiarze rozpoczęcia prac budowlanych, - zabezpieczenia drzew w obrębie placu budowy prze uszkodzeniami mechanicznymi, - stosowania wszelkich materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty oraz odpowiadające obowiązującym Normom, Specyfikacjom Technicznym Robót oraz odnośnym przepisom ich wykorzystania oraz stosowania. - zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjnokartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót. UWAGA: Zadanie będzie realizowane zgodnie z przedmiarem robót. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 05 9288 1066 1144 7148 2000 0030 Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej o/Nieborów. z dopiskiem „Przetarg nieograniczony – Przebudowa drogi gminnej Nr 105351E Kompina - Patoki ”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym (kopię przelewu wpłaty załączyć do oferty). 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie, (do oferty załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na stałe połączony z ofertą), 7. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta - Gminy Nieborów, dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach