Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 817 520 242
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 817 520 242
    REGON: 43102005500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie na odcinku od lasu Borek do drogi wojewódzkiej nr 813 gm. Łęczna, w tym wykonanie robót budowlanych w branży drogowej wraz ze sporządzeniem projektu wykonawczego – zaprojektuj i wybuduj. Teren na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia położony jest na działkach o nr 80, 93 i 178/1 w m. Witaniów, gm. Łęczna. 2. Zakres robót w branży drogowej obejmuje: 1). wykonanie nowej podbudowy ze stabilizacji wykonanej na miejscu i warstwy z mieszanki mineralnej. 2). wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego o długości 1140,00 m i szer. 4,50 m wraz z obustronnymi utwardzonymi poboczami o szer. po 0,50 m. 3. Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów wymaganych do rozpoczęcia robót budowlanych w tym uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, skutecznego dokonania zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę leży po stronie Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym, Wykazie ilości podstawowych robót oraz projekcie umowy o roboty budowlane. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, oprócz Programu funkcjonalno-użytkowego oraz Wykazu ilości podstawowych robót, określa także projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej oraz pomiarów niezbędnych do sporządzenia oferty. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych. 6. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ustawy), wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej 10 osób, w tym: - 1 operator rozkładarki mas bitumicznych, - 2 operatorów walców drogowych, - 4 robotników wykwalifikowanych w zakresie układania nawierzchni bitumicznych, - 2 robotników drogowych, - 1 operator maszyn budowlanych (koparko-ładowarki). 7. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca obowiązany jest przedstawić kopię umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) dla pracowników, wskazanych w ust. 5. Uwagi: 1.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Kosztorys ofertowy uproszczony, 2)Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie oraz uwzględniać obowiązujące stawki podatku VAT. 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia tj. wykonania nawierzchni bitumicznych na całym zakresie robót. 3.Warstwę ścieralną należy wykonać bez szwu podłużnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach