Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 817 520 242
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 817 520 242
    REGON: 43102005500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 105175L w Witaniowie na odcinku od lasu Borek do drogi wojewódzkiej nr 813 gm. Łęczna, w tym wykonanie robót budowlanych w branży drogowej wraz ze sporządzeniem projektu wykonawczego – zaprojektuj i wybuduj. Teren na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia położony jest na działkach o nr 80, 93 i 178/1 w m. Witaniów, gm. Łęczna. 2. Zakres robót w branży drogowej obejmuje: 1). wykonanie nowej podbudowy ze stabilizacji wykonanej na miejscu i warstwy z mieszanki mineralnej. 2). wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego o długości 1140,00 m i szer. 4,50 m wraz z obustronnymi utwardzonymi poboczami o szer. po 0,50 m. 3. Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów wymaganych do rozpoczęcia robót budowlanych w tym uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, skutecznego dokonania zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę leży po stronie Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym, Wykazie ilości podstawowych robót oraz projekcie umowy o roboty budowlane. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, oprócz Programu funkcjonalno-użytkowego oraz Wykazu ilości podstawowych robót, określa także projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej oraz pomiarów niezbędnych do sporządzenia oferty. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych. 6. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ustawy), wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej 10 osób, w tym: - 1 operator rozkładarki mas bitumicznych, - 2 operatorów walców drogowych, - 4 robotników wykwalifikowanych w zakresie układania nawierzchni bitumicznych, - 2 robotników drogowych, - 1 operator maszyn budowlanych (koparko-ładowarki). 7. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca obowiązany jest przedstawić kopię umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) dla pracowników, wskazanych w ust. 5. Uwagi: 1.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Kosztorys ofertowy uproszczony, 2)Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie oraz uwzględniać obowiązujące stawki podatku VAT. 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia tj. wykonania nawierzchni bitumicznych na całym zakresie robót. 3.Warstwę ścieralną należy wykonać bez szwu podłużnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w wysokości 15.000,00 zł, (piętnaście tysięcy PLN), które należy wnieść nie później niż do dnia 13.04.2017 roku do godziny 930 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP O/Łęczna 84 1020 3206 0000 8402 0006 4527 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pokój nr 8. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy. 6. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 7. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach