Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 101945B Sadłowina - Karasiewo, etap I

Gmina Bakałarzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-423 Bakałarzewo, ul. Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 569 40 23, , fax. 87 569 43 08
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bakałarzewo
    ul. Rynek 3
    16-423 Bakałarzewo, woj. podlaskie
    tel. 87 569 40 23, , fax. 87 569 43 08
    REGON: 790670852
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 101945B Sadłowina - Karasiewo, etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gminnej nr 101945B Sadłowina – Karasiewo etap I, na terenie Gminy Bakałarzewo. Zamówienie obejmuje przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej: • nr 101945B Sadłowina – Karasiewo, na odcinku o długości 0,915 km; • nr 101945B Sadłowina - Karasiewo, na odcinku o długości 0,770 km. Klasa drogi - D (dojazdowa). Kategoria ruchu: KR-1. 2. Zakres robót obejmuje: 1) w miejscowości Karasiewo: - wykonanie robót pomiarowych, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) w miejscach istniejącej nawierzchni żwirowej o gr. 5 cm, Zamawiający wcześniej wykonał część ok. 15 cm podbudowy z kruszywa; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11s 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości: - 8 cm (warstwa wiążąca – 4 cm, warstwa ścieralna – 4 cm) na odcinku 0,00km – 0,245km (od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1122B przy sklepie spożywczym w kierunku do stolarni), - 6 cm na pozostałym odcinku 0,245km – 0,915km; - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym o szer. 0.75 m; - wykonanie zjazdów w ilości wskazanej w Przedmiarze robót, 2) w miejscowości Sadłowina: - wykonanie robót pomiarowych, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) w miejscach istniejącej nawierzchni żwirowej o gr. 5 cm, Zamawiający wcześniej wykonał część ok. 15 cm podbudowy z kruszywa; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11s 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości 6 cm na odcinku 0,00 km – 0,770 km (od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1121B w kierunku do skrzyżowania k/świetlicy wiejskiej); - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym o szer. 0.75 m; - wykonanie zjazdów w ilości wskazanej w Przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Suwałki nr 36 9359 0002 0005 7626 2012 0005 z zaznaczeniem: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 101945B Sadłowina - Karasiewo, etap I”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia zasadności wezwania Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” (należy złożyć wraz z ofertą). 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 przez pełnomocnika. 6. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach