Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na odcinku Mydlita - Kłosy

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnadabrowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na odcinku Mydlita - Kłosy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Mydlita - Kłosy. Przebudowany ma zostać odcinek drogi znajdujący się na dz. nr 20/4 obręb Mydlita oraz na dz. nr 21/3 obręb Kłosy, gmina Czarna Dąbrówka. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze pod ułożenie nawierzchni, łącznie z wytyczeniem geodezyjnym, mechanicznym karczowaniem pni oraz usunięciem warstwy humusu; 2) roboty ziemne z wywozem urobku 150,00 m3, 3) wykonanie koryta o głębokości 10 cm na łącznej powierzchni 4525,00 m2 4) ułożenie warstwy kruszywa łamanego stab. mech. 0-31,5 o grubości po zagęszczeniu 5 cm na podbudowie z kruszbetu gr. 15 cm po zagęszczeniu na łącznej powierzchni 3620,00 m2. 5) wykonanie obustronnych poboczy z pospółki o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm po zagęszczeniu na łącznej powierzchni 905,00 m2 6) roboty odwodnieniowe a) doły chłonne : wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,60, grunt kategorii III 2x2x0,5x6 - 12,0 m3, b) remont istniejącego przepustu: - wykopy jamiste wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 m3, grunt kategorii I-III 8x1,0x1,0 - 8,0 m3 - warstwa podsypki żwirowej o grubości po zagęszczeniu 10 cm pod przepust - 8,0 m2 - rury PVC o średnicy 60 cm przepustów rurowych - 8,0 m - obudowa z kamienia wlotu i wylotu przepustu o średnicy 40 cm - 2 szt. 7) wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego stab. mech. 0-31,5 o grubości po zagęszczeniu 5 cm na podbudowie z kruszbetu gr. 15 cm po zagęszczeniu na łącznej powierzchni 280,00 m2. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWIO robót budowlanych (załącznik nr 9) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 10). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i służyć będzie w celach rozliczeniowych np. w przypadkach konieczności rozliczenia robót w przypadku odstąpienia od umowy. Wykonawca do wyceny zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przejęcie terenu robót od Zamawiającego, 2) prowadzenie robót ziemnych w miejscach kolizji z istniejącymi sieciami oraz w pobliżu zieleni ręcznie, i zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem istniejącą zieleń, 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, 4) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 5) dostarczenie Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały. 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 2000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl zakładka-zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach