Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Lubowidz - Mały Las - Bagienice od km 4+000 do km 4+989,67

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6582078 , fax. 23 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 23 6582078, fax. 23 6582078 w. 20
    REGON: 130378255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Lubowidz - Mały Las - Bagienice od km 4+000 do km 4+989,67
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 460309W Lubowidz - Mały Las – Bagienice na działkach nr 34, 76 – obręb Lisiny, gmina Lubowidz o długości 989,67 mb od km 4+000 do km 4+989,67. Zakres robót obejmuje: • Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego G1 do uzyskania wtórnego modułu odkształcenia min. E2=80 MPa • Wykonanie warstwy podbudowy drogi z mieszanki z kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 20 cm • Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 4 cm • Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm • Uzupełnienie poboczy mieszanką z kruszywa naturalnego. W ramach przebudowy drogi gminnej wykonana zostanie jezdnia jednopasowa szerokości 3,5 m z poboczami z kruszywa naturalnego gr. 30 cm na szerokości 0,75 m. Na początkowym odcinku przy skrzyżowaniu z drogą gminną na odcinku od km 4+000 do km 4+014,41 zaprojektowano drogę o szer. 5,0 m. Skos przejścia do nawierzchni o szer. 3,50 m wynosi 1:20. W celu zachowania widoczności zaprojektowano od km 4+620,70 do km 4+645,70 normatywną mijankę o długości 25 m oraz skosami 1:4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 19 8215 1032 2004 0036 8116 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, 2) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe, 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) W trakcie realizacji zamówienia na 3 dni robocze przed rozpoczęciem danego zakresu prac, wykonawca lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem danego zakresu prac; Szczegółowy wykaz dokumentów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach