Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Królówka – Sośliny o nr 580281 K.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Królówka – Sośliny o nr 580281 K.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Królówka – Sośliny o nr 580281 K. Całkowita długość objęta przebudową drogi wynosi 0,786 km. Przebudowa drogi będzie na działkach nr 1559, 1498 w m. Królówka. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - wykonanie lokalnej wymiany przebudowy na powierzchni 400m2; - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm na dł. 30 mb; - wykonanie poszerzenia drogi o gr. 50 cm na dł. 786 mb i szerokości poszerzenia 0,5 mb; - wykonanie warstwy profilowej o średniej grubości 3 cm na dł. 786 mb; - ułożenie geosiatki wzmacniającej na dł. 786 mb; - wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm na dł. 786 mb; - odtworzenie istniejących poboczy obustronnie na dł. 1502,0 mb; - wykonanie malowania przejścia dla pieszych; - umocnienie rowu korytkami o dł. 786 mb; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie na którym prowadzone będą prace. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres minimalnie 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.600,00 zł ( słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji oraz niżej wypełnione dokumenty: 1) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót załącznik nr 9 do SIWZ wraz ze Zbiorczym zestawieniem kosztów - załącznik nr 1 a do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofert 5)Dokument potwierdzający wniesienie wadium 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach