Gmina Krościenko nad Dunajcem ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 262 3077 , fax. 18 262 3455
- Data zamieszczenia: 2019-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krościenko nad Dunajcem
Rynek 35
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 18 262 3077, fax. 18 262 3455
REGON: 49189232800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej kl. L nr K 362407 ul. Pienińska w Grywałdzie w obrębie pasa drogowego w km 0+011,50 do 0+820,00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej kl. L nr K 362407 ul. Pienińska w Grywałdzie w obrębie pasa drogowego w km 0+011,50 do 0+820,00. W zakres zamówienia wchodzi: wykonanie chodnika, przebudowa jezdni, wykonanie odwodnienie, wykonanie zabezpieczenia i organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót oraz Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę, stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: organizacja placu budowy, zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, wykonanie oznakowania terenu objętego robotami – zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu wraz z jego bieżącym utrzymaniem i jego likwidacją po terminie zakończenia robót, wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ oraz wykonanie tablic informacyjnych, zgodnie z treścią przekazaną przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2 SIWZ), 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Załącznik nr 3 do SIWZ.), 5) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg gminnych z podziałem na dwie części - Gmina Biskupice
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej 270528K w km od 00+120,00 do km 00+740,00 w miejscowości Bystra, Gmina Gorlice
Dodano: 2024-02-22 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-10-02 - Roboty remontowe dróg gminnych w miejscowościach Bielanka i Szymbark
Dodano: 2023-08-18 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-07-14 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-07-14 - Roboty remontowe dróg gminnych na terenie gminy Gorlice
Dodano: 2023-02-22 - Wykonanie remontu dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Gorlice.
Dodano: 2022-10-21 - Budowa drogi gminnej klasy L od ronda na ul. Bocheńskiej do ul. Przemysłowej w msc. Gdów w km 0+000,00 - 1+233,01
Dodano: 2022-09-05