Gmina Zalewo ogłasza przetarg
- Adres: 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 588 377 , fax. 89 758 82 72
- Data zamieszczenia: 2019-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
ul. Częstochowska 8
14-230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 588 377, fax. 89 758 82 72
REGON: 51074363400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Dobrzyki - Koziny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zadania obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi na pola i do posesji na II odcinkach realizacyjnych o łącznej długości 1 546 mb. Nawierzchnia jezdni wykonana będzie z betonu asfaltowego gr. 8 cm – warstwa ścieralna i wiążąca, na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm na poszerzeniach. Kruszywo 0/31,5 mm łamane C90/3 stabilizowane mechanicznie będzie ułożone na warstwie odsączającej z zagęszczonego piasku o gr. 15 cm. Na istniejącej podbudowie piaskowo – żwirowej z domieszką kruszywa łamanego ułożona zostanie warstwa wyrównawczo – wzmacniająca kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm. Jezdnia na całym odcinku będzie miała szerokość 5,00 m i po obu stronach będzie ograniczona poboczem o szerokości 75 cm wykonanym z kruszywa 0/31,5mm łamanego C90/3 stabilizowane mechanicznie o gr. 15 cm. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni na pobocze i do odtworzonych rowów drogowych w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania przewidziano ponadto wykonanie: progów zwalniających płytowych U-16b, peronów autobusowych z kostki brukowej betonowej oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu drogowego. Charakterystyczne parametry techniczne: długość jezdni: 1546 mb, szerokość jezdni: 5,00 mb, powierzchnia jezdni: 7 729,00 m2, powierzchnia zjazdów: 415,82 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej (projekty budowlane do zgłoszenia robót), przedmiarach robót, projektach stałej organizacji ruchu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w banku PKO BP SA Nr konta: 72 1020 1752 0000 0602 0146 6952, z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu na przebudowę drogi gminnej Dobrzyki - Koziny”, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2) Gwarancji bankowej. 3) Gwarancji ubezpieczeniowej. 4) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W zależności od wybranej formy wadium – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty a oryginał ( dotyczy form wymienionych w pkt 2 – 5 ) należy złożyć w ofercie , jako osobny, niewpięty dokument ( w sposób umożliwiający zwrot wadium). 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa lub poręczenie, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Zalewo reprezentowaną przez Burmistrza Zalewa, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Pisemne zobowiązanie składane jest w oryginale. 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (jednolity tekst: Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ). 3. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126 ze zm. ) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składne jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 niniejszego Rozdziału, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający informuje, że nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów , o których mowa w Rozdz. VII pkt 15 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”
Dodano: 2024-03-19 - POLSKI ŁAD to szansa na zniwelowanie różnić rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej (2 postępowanie - zmieniony zakres)
Dodano: 2024-03-13