Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ul. Janiny w miejscowości Skrzeszew

GMINA WIELISZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELISZEW
    ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    REGON: 013270577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Janiny w miejscowości Skrzeszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:1) roboty przygotowawcze,2) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,3) wymiana hydrantów,4) wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy wraz z profilowaniem,5) wykonanie warstw bitumicznych jezdni,6) odtworzenie poboczy,7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,8) roboty inne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości min. 300 000,00 zł.b) Wykonawca musi wykazać, że posiadania zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie min. 300 000,00 zł.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie/budowie/rozbudowie/ przebudowie drogi gminnej (lub wyższej klasy) o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 500 000,00 zł brutto.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:osoba do pełnienia funkcji Kierownik budowy:- wymagana liczba osób: 1;Kwalifikacje zawodowe:Posiadanie uprawnień budowlanych do prowadzenia robót drogowych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków, o których mowa powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach