Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ul. Boczna w Wilkowicach etap I

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Boczna w Wilkowicach etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej - ul. Bocznej w Wilkowicach etap I. 2. Zakres prac do wykonania : 1) Utwardzenie ul. Bocznej na odcinku od km 0+002,75 m do km 0+160,00 m : a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 954,825 m2, b) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, czerwonej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 470,275 m2, c) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 15x30x100 cm - 80,25 m, d) ułożenie krawężnika najazdowego betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100 cm - 25,50 m, e) ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych, o wymiarach 30x8 cm - 157,00 m. 2) Budowa kanalizacji deszczowej : a) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 400 mm (SN 8 kN/m2) - 155,0 m, b) budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW ? 250 mm (SN 8 kN/m2) - 11,40 m, c) budowa przykanalików z rur litego PCW ? 160 mm (SN 8 kN/m2) - 6,00 m (4 szt.) Uwaga : 1) Minimalna wytrzymałość na ściskanie użytych materiałów tj. kostki brukowej i krawężnika muszą wynosić 50 Mpa a nasiąkliwość nie przekraczać 5%. 2) Rurociągi grawitacyjne wykonać z rur PVC o przekroju jednorodnym, SN 8kN/m2, litych z wydłużonym kielichem z uszczelką i pierścieniem plastikowym zabezpieczającym uszczelkę przed przesunięciem i demontażem, zamontowane fabrycznie w sposób trwały na stałe. 3) Studnie kanalizacyjne betonowe (dennica monolityczna wraz z kinetą), kręgi oraz zwężki wyprodukowane powinny być z betonu siarczanoodpornego HSR (odporność chemiczna na klasę ekspozycji XA 3 -zgodnie z PN-EN206-1) beton C 40/50, W8, o nasiąkliwości < 5 % (również w kinecie). Nośność zwężki min. 500 kN. Elementy studni łączyć na uszczelki elastomerowe, samosmarujące zgodnie z PN-EN 681-1. Studnie powinny być wyposażone w stopnie złazowe stalowe, powlekane tworzywem sztucznym w kolorze jaskrawym, zgodnie z PN-EN 13101. Studnie powinny odpowiadać wymogom normy PN-EN 1917. Zwieńczenie studni powinny stanowić włazy żeliwne klasy D 400, wypełnione betonem. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 5) Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 3.1 Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, wytyczenie pasa drogi, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl. 3.2 Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze - 2 kpl, 3.3 Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu przy budowie kanalizacji deszczowej - 1 kpl. 3.4 Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi gminnej. 3.5 Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3.6 Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 3.7 Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 3.8 Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 3.9 Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych. 3.10 Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 3.11 Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 3.12 Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 3.13 Prowadzeniem dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym w tym dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 3.14 Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 3.15 Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach