Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - oświetlenie uliczne osiedla domków jednorodzinnych w Ostrowcu

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
    REGON: 57079152000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - oświetlenie uliczne osiedla domków jednorodzinnych w Ostrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całość robót wykonana będzie w istniejącym pasie dróg gminnych. Zakres prac: -linię kablową oświetlenia ulicznego wykonana kablem YAKY 4x25 mm2 dł. 152 m zasilana z istniejącego obwodu oświetleniowego /obwód nr II/ -linia kablowa oświetlenia ulicznego wykonana kablem YAKY 4x25mm2 dł. 308m zasilana z istniejącego obwodu oświetleniowego /obwód nr II/ -montaż latarni z oprawami sodowymi typu CPS/HP 1xSON-I 70 W lub ZSD -70 na słupach parkowych SP-4500/1/48/ dł. 4,5m - łącznie 10 sztuk. Parametry energetyczne obiektu: -moc zainstalowana - Pi = 0,70 kW -moc szczytowa - Ps = 0,70 kW -moc przyłączeniowa - Pp = 16,00 kW -współczynnik jednoczesności - kz = 1,0 -prąd szczytowy - Js = 7,84A/10,8A / faza L-1/ -prąd bezpiecznika - Jb = DO2/gG/gL 16A -ochrona od porażeń - układ sieci TN-C - samoczynne wyłączenie zasilenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiał równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w kosztorysie ofertowym z zaznaczeniem, że jest to materiał równoważny (należy podać nazwę materiału równoważnego). W przypadku braku wskazania materiału równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały zgodne z dokumentacją. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych, a także ścinania oraz karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia, np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną budowy. Ponadto Wykonawca powinien uwzględnić potrzebę użytkowania gruntów przyległych - za zgodą właściciela - skutkującą możliwością wypłaty odszkodowania. Roboty ziemne należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenia kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 2) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż., 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 4) przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń, 5) dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników, 6) zgłaszanie inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 8) Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację powykonawczą położonej sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach