Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej 230102W Wasiły – Kapuśnik na odcinku od km 0+000,00 do km 1+587,38”

Urząd Gminy Dzierzgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-520 Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6533012 , fax. 0-23 6533226
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzierzgowo
    ul. T. Kościuszki 1
    06-520 Dzierzgowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6533012, fax. 0-23 6533226
    REGON: 56915501300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej 230102W Wasiły – Kapuśnik na odcinku od km 0+000,00 do km 1+587,38”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „.Przebudowa drogi gminnej 230102W Wasiły – Kapuśnik na odcinku od km 0+000,00 do km 1+587,38 „ Dane techniczne : Projektowany odcinek stanowi drogę gminną Klasy D, obsługującą lokalny ruch mieszkańców, stanowiącą dojazd do zabudowań oraz pól. Przyjęto następujące parametry drogi: - klasa drogi - D - prędkość projektowa - 40 km/h - szerokość jezdni- 3,50 m - liczba pasów ruchu 1 - pobocza w przekroju szlakowym 2 x 1,25 Konstrukcja nawierzchni. Podłoże zakwalifikowano do kategorii nośności G1. - warstwa ścieralna, beton asfaltowy AC 11 S 50/70 gr. 4 cm - warstwa wiążąco - wyrównawcza, beton asfaltowy AC 16 W 50/70 gr. 4 cm Pobocza mieszanka kruszywa naturalnego i łamanego ( 50% / 50%) gr. 8 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. 14.2 Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 14.3 Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 14.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 14 8220 0004 0200 0749 2002 0010 z tytułem Wadium PPI.271.2.2019 14.5 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu wadium nie przyjmuje. 14.6 W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Przebudowę drogi gminnej 230102WWasiły – Kapuśnik na odcinku od km 0+000,00 do km 1+587,38” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. 14.7 Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach