Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
- Data zamieszczenia: 2016-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2 2
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
REGON: 00053553400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaketrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ 126010N BIEDASZKI - SMOKOWO, GMINA KĘTRZYN, ETAP II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 126010N Biedaszki - Smokowo, Gmina Kętrzyn, etap II. Odcinek drogi objęty zamówieniem: od km 0+000,00 do km 0+348,00. CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych zawiera załączony formularz cenowy-kosztorys ofertowy, który wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza oferty, po uzupełnieniu o ceny jednostkowe, wartości robót oraz wartość całkowitą stanowiącą cenę ofertową. Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z warunkami SIWZ (wraz z załącznikami). 3. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia należy stosować następującą kolejność interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie : 1) SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) przedmiar robót, 3) projekt budowlany, 4) specyfikacje techniczne . 4. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy, z wyjątkiem górnej warstwy poboczy, która zostanie wykonana z destruktu z frezowania nawierzchni. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych . Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry techniczne jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 5. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy również : 1) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia, 4) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 5) obsługa geodezyjna robót, 6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót, 7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wykonania robót ulegających zakryciu, 9) zapewnienie ciągłości ruchu pojazdów i pieszych w czasie prowadzonych robót łącznie z jego właściwą organizacją; roboty związane z przebudową drogi będą wykonywane co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu, 10) przekazanie zamawiającemu destruktu z frezowania nawierzchni oraz elementów metalowych z rozbiórki poręczy mostowych, z wyjątkiem destruktu niezbędnego do wykonania górnej warstwy poboczy, 11) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 12) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez zamawiającego. 7. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru końcowego. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. wykonaniu uzupełnienia podbudowy, wykonaniu nawierzchni bitumicznej i poboczy . Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być bezwarunkowe, a oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy ul. Jeżynowej od nr 8 do 24 w Olsztynie - ETAP 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
Dodano: 2016-07-27 - Remont ciągu pieszego wzdłuż ulicy Poprzecznej w Olsztynie - ETAP Ia
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Gruszowe Sady w Olsztynie - etap V
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej, posadzek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów w budynku nr 1 JW 3411 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Kalinowskiego 1
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na demontażu boazerii, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej, cyklinowaniu i lakierowaniu posadzek parkietowych, malowaniu ścian, remoncie instalacji elektrycznej w sali konferencyjnej, biurach i jadalni budynku nr 9/251 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie oraz wymianie eternitowego pokrycia dachu na blachę trapezową, wymianie krokwi drewnianych dachowych, malowaniu konstrukcji stalowej, naprawie nawierzchni betonowej placu, naprawie i malowaniu ogrodzenia budynku nr 17/259 w kompleksie wojskowym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-07-20 - ZDP.7.252.28.2016 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1387N w miejscowości Szyleny- Przetarg II
Dodano: 2016-07-15 - Budowa miejsc postojowych przed budynkiem Pstrowskiego 38 wraz z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Gdyńskiej w Olsztynie - ETAP 1 i 2
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 08/2 w leśnictwie Łabędziowo
Dodano: 2016-07-14