Przetargi.pl
Przebudowa drogi dz.nr 147 w miejscowości Gradówek

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dz.nr 147 w miejscowości Gradówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy konstrukcji nawierzchni drogi gruntowej wzmocnionej kruszywem na nawierzchnią bitumiczną dz. nr 147dr w miejscowości Gradówek o długości ok 200 m. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi gruntowej wzmocnionej kruszywem na nawierzchnię bitumiczną z utwardzeniem poboczy kruszywem łamanym. W ramach wykonanych robót budowlanych zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne jak niwelata drogi wraz z jej odwodnieniem na tereny zielone pasa drogowego i poza nim. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - jezdnia, nawierzchnia bitumiczna = ok 600 m2, - pobocza gruntowe = ok 200 m2, Profil podłużny Niweleta projektowanej drogi po przebudowie ulega nieznacznym zmianom. Zaprojektowano ją dostosowując poziomy jezdni do istniejących zjazdów i wejść na posesję oraz zapewniając sprawne odwodnienie powierzchniowe. Spadki podłużne mieszczą się w przedziale od 0,0235 do 0,0611. Przekroje poprzeczne – konstrukcyjne Konstrukcję nawierzchni jezdni, zaprojektowano na podstawie określonych w terenie uwarunkowań gruntowo-wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni. Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 5cm; AC-16W-50/70, - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm; - istniejące podłoże – stara konstrukcja jezdni, Roboty ziemne W ramach robót ziemnych należy wykonać: zdjęcie darni i humusu, profilowanie starej nawierzchni gruntowej wzmocnionej kruszywem, korytowanie w lokalizacjach bez istniejącej konstrukcji , odtworzenie trawników po robotach drogowych . Po wykonaniu robót nawierzchniowych w jezdni i umocnieniu poboczy pozostały teren, w sąsiedztwie robót, należy uporządkować, splantować, uzupełnić ziemią urodzajną i posiać trawę. Odwodnienie jezdni. Całą projektowana nawierzchnia otrzymuje właściwe odwodnienie powierzchniowe poprzez nadany jednostronny spadek poprzeczny 2%. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone na gruntowe i trawiaste pobocza drogi w kierunku północnym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium są zawarte w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach