Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Traugutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048)3654652 , fax. (048)3654651
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Traugutta 30/30A
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048)3654652, fax. (048)3654651
REGON: 141100028 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej ulicy Anny Walentynowicz w Radomiu - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej ulicy Anny Walentynowicz w Radomiu – etap I. Zamówienie obejmuje: - roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozbiórki nawierzchni z elementów betonowych, - wykonanie podbudowy: koryta, warstwy odsączającej, warstwy konstrukcyjnej z kruszywa, wzmocnienie podłoża, - wykonanie: nawierzchni ulicy z betonu asfaltowego, chodników i zjazdów z kostki wibroprasowanej, - roboty wykończeniowe: regulacja studni kanalizacyjnych, regulacja zasuw i przebudowa hydrantu na sieci wodociągowej, regulacja studni telekomunikacyjnych, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie zieleni, - wykonanie oświetlania ulicznego, przebudowa kolizji kabli elektrycznych. Zakres zamówienia: przebudowa drogi dojazdowej o długości 0,32 km. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W powyższym przypadku ustalenia podane w pkt III.4) dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 2) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt III.4) w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe - II”
Dodano: 2024-07-11 - "Poprawa spójności komunikacyjnej na terenie gminy Somianka"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna – PGR
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi gminnej Krasne-Krasne-Elżbiecin
Dodano: 2024-07-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto - etap IIIB
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi Nużewo - Bielin gm. Ciechanów
Dodano: 2024-07-04