Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Faryny o długości 360 m, na działkach nr 194,189

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, Wojciecha Kętrzyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 226 002, , fax. 897 226 055
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    Wojciecha Kętrzyńskiego 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 226 002, , fax. 897 226 055
    REGON: 54100300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rozogi-ug.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Faryny o długości 360 m, na działkach nr 194,189
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Faryny o długości 360 m, na działkach nr 194,189. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 45233123-7 – roboty w zakresie dróg podrzędnych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową. 4. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 360,00m. 5. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: 0,360 km 2) Roboty ziemne a) usunięcie warstwy zieleni urodzajnej (humusu) o gr. do 25 cm za pomocą spycharek: 1100,00 m2 b) Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej – nadanie profilu po warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 1980,00 m2 3) Warstwa odsączająca a) Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi – gr. warstwy po zag. 10 cm: 253,00 m2 4) Nawierzchnie a) Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr. 14 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie: 1656,00 m2 b) Nawierzchnia żwirowa – górna warstwa jezdni rozściełana mechanicznie – grub. po zagęszczeniu 10 cm: 1620,00 m2 5) Roboty wykończeniowe a) Uzupełnianie poboczy, żwirem szerokość poboczy 0,50 m: 360 m2 6) Oznakowanie a) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm: 4 szt. b) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych: 4 szt. 6. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany; 2) Specyfikacje techniczne; 3) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ); 4) Przedmiar robót (pomocniczo); 7. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz SIWZ, Specyfikacją Techniczną, SST. Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiar robót, specyfikacja techniczna, SST) umieszczona jest na stronie internetowej http://rozogi-ug.bip-wm.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Rozogi, ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 17 w godz. od 9.00 do 14.00. 8. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych, lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego. 9. Zamawiający, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza możliwość wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie korzystniejsze dla Zamawiającego, z punktu widzenia eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia oraz parametrów technicznych. 10. Dokonanie jakichkolwiek zmian, o których mowa w pkt. 9, wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Dokonanie powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: czynności związane bezpośrednio z prowadzeniem prac budowlanych (roboty gruntowe, wykonanie podbudowy, układanie nawierzchni, inne prace związane z realizacją zamówienia w zakresie prac budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł. z dopiskiem „wadium – przebudowa drogi w Farynach” 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu O/Rozogi Nr 61 8920 0001 0010 1765 2000 0020, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Harmonogram rzeczowo-finansowy – zał. nr 8 do SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty; 4) Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom niebędącym podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca – zał. nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach