Gmina Otmuchów ogłasza przetarg
- Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 315 016 , fax. 774 315 017
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
ul. Zamkowa 6
48-385 Otmuchów, woj. opolskie
tel. 774 315 016, fax. 774 315 017
REGON: 52935000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otmuchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Otmuchów- Wójcice i Ulanowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi transportu rolnego (gminnej wewnętrznej) na dz. nr 272 – obręb Otmuchów- Wójcice, 53, 54 155 – obręb Ulanowice pomiędzy miejscowościami Otmuchów i Ulanowice na długości 1390 m w ramach zadania „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Otmuchów- Wójcice i Ulanowice”. Przedmiot inwestycji obejmuje: - mechaniczne wykonanie koryta na gł. 30 cm z profilowaniem i zagęszczeniem 7150,00 m², - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm 7150,00 m², - wykonanie podbudowy zasadniczej wzmocnionej geokratą gr. 15 cm 7150,00 m², - wykonanie nawierzchni z tłucznia gr. 10 cm 7150,00 m², - plantowanie gruntu z korytowania (w tym poboczy) 7150,00 m². Zakres rzeczowy zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji: − Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt docelowej organizacji ruchu), − Przedmiary robót, − szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 złotych (cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 45 1600 1462 1841 8547 2000 0007. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. 6. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) 2.a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2.b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Odbudowa nawierzchni ze sztucznej trawy na piłkarskim boisku treningowym stadionu sportowego w Brzegu przy ul. Sportowej 1"
Dodano: 2024-03-13 - Budowa dróg gminnych - ul. Dębowej, ul. Jodłowej, ul. Modrzewiowej oraz ul. Orzechowej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem w Namysłowie.
Dodano: 2024-02-01 - Remont drogi powiatowej nr 1227O relacji Tłustomosty-Kietrz
Dodano: 2023-09-20 - Remont części drogi powiatowej nr 1234O relacji DW nr 420 - Rozumice - Ściborzyce Wlk. - Granica Państwa
Dodano: 2023-09-05 - Przebudowa dwóch odcinków drogi wewnętrznej dz. nr 104 w Prędocinie
Dodano: 2023-08-22 - „Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenu przy stawie i rzece Libawa w Zębowicach”
Dodano: 2023-06-07 - Przebudowa drogi w Wierzbicy Górnej
Dodano: 2023-03-29 - Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Wołczyn
Dodano: 2022-09-23 - Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej ul. Miła, Pogodna, Miodowa w Większycach
Dodano: 2022-08-31 - Przebudowa ulicy Jana Pawła II
Dodano: 2021-06-17