Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzbnica

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzbnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ROBOTY POMIAROWE Należy wykonać przez uprawnionych geodetów w nawiązaniu do istniejących podkładów i osnowy geodezyjnej, przez wyznaczenie osi głównej drogi i założenie reperów roboczych na czas wykonywania robót oraz inwentaryzacji powykonawczej. 2. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE a) Rozbiórka przepustu z rur betonowych ? 600 mm, długości 10,00 mb. 3. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO a) Wykonanie mechaniczne rowów drogowych - 365 mb - 272,5 m3, b) Budowa przepustu drogowego rurowego żelbetowego na ławie fundamentalnej z betonu; rury żelbetowe ? 800 mm, ścianki czołowe z betonu zbrojonego B - 30, pod drogą. c) Budowa przepustu pod zjazdem z rur betonowych ? 400 mm, na ławie betonowej, ścianki czołowe z betonu B - 20 lub prefabrykowane. 4. PODBUDOWA a) Korytowanie i profilowanie podłoża mechanicznie na całej szerokości jezdni, skrzyżowaniach i zjazdach - 600,8 m2 (w miejscach występowania). b) Spadek poprzeczny podłoża 3÷5%, pożądany wskaźnik zagęszczenia minimum 0,97 wg PN - 88/B - 04481, zgodnie z ST. c) Pobocza wykonane z gruntu rodzimego, obustronne szerokości 0,75 na odcinku C - D i szerokości 1,0 m na odcinku A - B. d) Warstwa odcinająca grubości 5 cm z piasku. Zastosowanie materiałów oraz wbudowanie oraz odbiór robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 5. NAWIERZCHNIA Nawierzchnia tłuczniowa: dolna warstwa grubości 15 cm po zawałowaniu, z tłucznia 31,5÷63 mm; górna warstwa grubości 7 cm po zawałowaniu, z klińca 4÷31,5mm. Materiały oraz warunki wykonania i odbioru robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 6. OZNAKOWANIE PIONOWE Przed skrzyżowaniami z drogami gminnymi należy ustawić znaki A7 o boku 90 cm oraz znaki B - 33 (ograniczenie szybkości do 30 km/h) przy wjazdach na drogę, znaki D-1 oraz T-6B na słupkach z rur stalowych ocynkowanych ? 50 mm. Specyfikacja Techniczna ST - 06. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI 1. Jezdnia 5.833,4 m2 2. Zjazdy 9 szt. 106,3 m2 ------------------------------------ Razem: 5.939,7 m2 3. Pobocza 1.860,7 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.2.1 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia; - posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; - dostępny podczas realizacji zadania. Wykonawca załączy kopię uprawnień budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kopie potwierdzającą przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami). Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 2.2.2 Potencjał techniczny a) Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do urządzeń i sprzętu niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca winien mieć zapewnioną dostawę kruszywa udokumentowaną umowami możliwość zakupu. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot tego zamówienia. b) Wykonawca przedstawi dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie prac. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1; 2. Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 1a do Formularza Nr 1; 3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy - Formularz nr 3; 4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia; c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; d) Oświadczenie Wykonawcy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e) Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia techniczne warunki ubiegania się o zamówienie. a) Personel Wykonawcy - Informacje na temat Personelu Wykonawcy (wg Formularza Nr 5). - Kopie uprawnień budowlanych osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kopie potwierdzającą przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 6; - Oświadczenie, że Wykonawca ma zapewnioną dostawę mas bitumicznych z wytwórni własnych lub udokumentowaną umowami możliwość zakupu. c) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 7; - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac. 6. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Informacje na temat zakresu robót zlecanych Podwykonawcom - Formularz nr 8. b) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznane zamówienia z oświadczeniem Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach