Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Podrzecze

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Podrzecze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Zakres robót obejmuje - odcinek nr 1 – pas drogi powiatowej nr 4938P ( dz. nr ewid. 142/5 obręb Podrzecze): roboty pomiarowe – 0,02 km, roboty rozbiórkowe – 1kpl, roboty ziemne – 1 kpl, profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1 kpl, warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie gr 10 cm – 1kpl, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separacyjnej o masie powierzchniowej 350g/m2 i szer. 5,3 m – 1kpl, skropienie emulsją asfaltową kationową C60B10ZM podbudowy zasadniczej i istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz warstwy wiążącej – 1 kpl., podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 24cm – 1 kpl, warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C1,5/2,0 gr. 10cm – 1 kpl, warstwa wiążąca z BA AC 16W gr. 8cm – 1 kpl, warstwa ścieralna z BA AC 11S gr. 5cm – 1kpl, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej grafitowej gr. 8cm – 1 kpl, nawierzchnia z kostki betonowej fazowanej szarej gr. 8cm – 1 kpl, geokompozyt do wzmocnienia nawierzchni bitumicznej 100/100 – 1 kpl, ława betonowa pod krawężniki betonowe i oporniki betonowe z betonu C12/15 MPa – 1 kpl, krawężniki betonowe 15x30 cm – 1kpl, oporniki betonowe 12x25cm – 1kpl, chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej – 1 kpl, ława betonowa C8/10 MPa – 1 kpl, obrzeże betonowe 6x25cm na podsypce cem-piaskowej – 1 kpl, ława betonowa C16/20 Mpa – 1kpl, ściek z prefabrykatów betonowych 50x28x10x8,5 cm – 1 kpl - odcinek nr 2 – pas drogi gminnej ( dz. nr ewid. 173 obręb Podrzecze): roboty pomiarowe – 0,13 km, roboty rozbiórkowe – 1kpl, roboty ziemne – 1 kpl, profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1 kpl, warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie gr 10 cm – 1kpl, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separacyjnej o masie powierzchniowej 350g/m2 i szer. 5,3 m – 1kpl, podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 24cm – 1 kpl, warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C1,5/2,0 gr. 10cm – 1 kpl, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej grafitowej gr. 8cm – 1 kpl, nawierzchnia z kostki betonowej fazowanej szarej gr. 8cm – 1 kpl, ława betonowa pod krawężniki betonowe i oporniki betonowe z betonu C12/15 MPa – 1 kpl, krawężniki betonowe 15x30 cm – 1kpl, oporniki betonowe 12x25cm – 1kpl, ława betonowa C16/20 Mpa – 1kpl, ściek z prefabrykatów betonowych 50x28x10x8,5 cm – 1 kpl - odcinek nr 3 – pas drogi gminnej ( dz. nr ewid. 96, 17 obręb Podrzecze): roboty pomiarowe – 0,01 km, roboty ziemne – 1 kpl, ława fyndamentowa z kruszywa naturalnego 0/20 mm o wymiarach 0,6x0,2m – 1 kpl, przepust z rur polipropylenowych PP SN 12 DN/DZ/ID ( 600x676x6000mm ) na ławie fundamentowej – 1 kpl, ścianki czołowe prefabrykowane dla rur strukturalnych – 1 kpl, oczyszczenie rowów z namułu – 1 kpl, profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1 kpl, warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie gr 10 cm – 1kpl, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separacyjnej o masie powierzchniowej 350g/m2 i szer. 5,3 m – 1kpl, podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 24cm – 1 kpl, warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C1,5/2,0 gr. 10cm – 1 kpl, nawierzchnia z kostki betonowej fazowanej szarej gr. 8cm – 1 kpl, ława betonowa pod krawężniki betonowe i oporniki betonowe z betonu C12/15 MPa – 1 kpl, krawężniki betonowe 15x30 cm – 1kpl, oporniki betonowe 12x25cm – 1kpl Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gat. I lub klasie I. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, przedmiarem, kosztorysem ofertowym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 – letniego okresu rękojmi. Zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza; 2) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 2 kpl 3) atesty na materiały i prefabrykaty. Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem-kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, t.j. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów we własnym zakresie. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: - dokumentacja powykonawcza - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą – 3kpl. Map - atesty na materiały i prefabrykaty - protokoły odbioru robót - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji/rękojmi B) Technologia wykonania prac: 1.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4.Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach