Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Burgrabice – etap I

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Burgrabice – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : przebudowa drogi transportu rolnego, zlokalizowanej na dz. nr 63 i części dz. nr 96 w m. Burgrabice w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Burgrabice”. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót. 3. W ramach przebudowy i rozbudowy pasa drogowego zakres prac obejmuje w szczególności: 1) poszerzenie jezdni na nowej podbudowie mieszanką mineralno-asfaltową, 2) budowa poboczy, 3) wykonanie jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej na istniejącej konstrukcji, 4) oczyszczenie rowów, 5) budowa przepustów, 6) budowa zjazdów indywidualnych 7) montaż znaków, 8) wykonanie zieleni -sianie trawy. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót (ETAP I – koszt kwalifikowane i niekwalifikowane) i specyfikacji wykonania i odbioru robót. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SIWZ – Dokumentacja przetargowa. UWAGA! Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zleca do wykonania zakres w/w prac, obejmujący budowę TYLKO odcinka drogi: km 0+565- jako ETAP I całego zadania, zgodnie z załącznikiem nr 1 – zakresem inwestycji oraz przedmiarem robót (ETAP I – koszt kwalifikowane i niekwalifikowane). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36 miesięcznej, a max. 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na wbudowane materiały- gwarancji zgodnej z gwarancja producenta. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego zadania Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres równy okresowi zaproponowanej w ofercie gwarancji. Termin rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach