Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Poliwodzkiej w Biestrzynniku i Michalońskiej w Dylakach

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800, , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, , fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Poliwodzkiej w Biestrzynniku i Michalońskiej w Dylakach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi ul. Poliwodzkiej i Michalońskiej w Dylakach i w Biestrzynniku. Łączna długość odcinka remontowanej drogi wynosi 1683,0 mb. W związku z planowaną przebudową drogi podwyższeniu ulegną dotychczasowe parametry techniczne drogi. Zaplanowano następującą konstrukcję drogi: dla odcinka A-B projektowanej drogi (część kwalifikowana):  nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S-5cm  warstwę wyrównawczą z kamienia łamanego 0-31,5mm – grubości 10 cm dla odcinka C-D projektowanej drogi (część niekwalifikowana):  nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S-5cm,  górna warstwa z podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm – grubości 10 cm  dolna warstwa podbudowy z kamienia łamanego 0-63,0 mm – grubości 15 cm. 1) Zamówienie obejmuje: a) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej:  Opracowanie harmonogramu realizacji zadania,  Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i oznakowania drogowego, po wytyczeniu robót przez geodetę posiadającego stosowne uprawnienia,  Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu. b) realizacji robót drogowych i innych.  Odtworzenie terenów przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych w tym trawników i terenów zielonych,  Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,  Prowadzenie dziennika budowy (o ile będzie to wynikać z przepisów prawa) i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,  Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,  Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru lub inne osoby wyznaczone przez Zamawiającego,  Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, c) Przekazanie drogi Zamawiającemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacja techniczna, STWiOR oraz projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa następujące dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach