Przetargi.pl
Przebudowa drogi do wybudowania we wsi Wlewsk

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 961 505 , fax. 236 962 107
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 961 505, fax. 236 962 107
    REGON: 13037794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi do wybudowania we wsi Wlewsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi do wybudowania we wsi Wlewsk” na działce nr 19, 255 obręb Wlewsk. 2.Zakres prac obejmuje: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym, b)roboty ziemne wykon. koparkami w gr. kat. I- III z odwozem urobku - rowy drogowe, zebranie "burt", c)podbudowa z gruntu rodzimego doziarnionego kruszywem naturalnym o grubości 10 cm stabilizowanego cementem portlandzkim CEM II 32,5 R. Dozowanie cementu 7% wagowo do masy suchego gruntu. Grubość po zagęszczeniu 20 cm. Wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach:2,5-5,0 MPa, d)mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej, e)skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, f)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych –warstwa wiążąca asfaltowa – średnia grubość po zagęszczeniu 5 cm – AC16W, g)pobocza z kruszywa łamanego- grubość po zagęszczeniu 10cm, h)znaki drogowe A-7, D-1 na słupkach stalowych. 3.Opis w/w robót w kolejności technologicznej ich wykonania oraz ilości i specyfikacji robót przedstawiony jest w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy,nr sprawy: BiGK.271.1.9.2018”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty). 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. złożyć dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna. 2.złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz.229 z późń. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach