Przetargi.pl
Przebudowa drogi - ul. Słoneczna w Wysokiej

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89320 Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 2871004 , fax. (67) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    pl. Powstańców Wielkopolskich
    89320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 2871004, fax. (67) 2871004
    REGON: 53104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi - ul. Słoneczna w Wysokiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Przebudowy drogi – ulicy Słonecznej w Wysokiej. Uwaga: Dokumentacja techniczna dotyczy ul. Słonecznej /została zmieniona nazwa ulicy/. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nakładki z betonu asfaltowego. Warstwę ścieralną projektuje się z betonu asfaltowego AC8So gr. 4 cm. Warstwę wyrównawczą z betony asfaltowego AC11W o gr. 3 cm. Przed przystąpieniem do prac należy sfrezować nawierzchnie na gr. 4 cm. Z uwagi na konieczność nawiązania projektowanej nawierzchni do istniejącego zagospodarowania przyjęto przekrój poprzeczny o spadku jednostronnym 1%. W zakres inwestycji wchodzi przebudowa istniejących chodników po lewej i prawej stronie jezdni na nawierzchnie z wibroprasowanej kostki betonowej o gr. 8 cm, gat. 1. Remont zjazdów do posesji indywidualnych oraz wymianę nawierzchni na zjazdach w drogi wewnętrzne. Zakresem inwestycji ujęto wymianę nawierzchni na istniejącym utwardzeniu terenu, z nawierzchni betonowej na wibroprasowaną kostkę betonową o gr. 8 cm gat. 1. W ramach robót wymienione zostaną krawężniki betonowe, oporniki betonowe oraz obrzeża chodnikowe. W związku z koniecznością poprawnego odwodnienia ulicy projektuje się wykonanie 4 nowych wpustów 420x620 (klasa D400) osadzonych na studniach betonowych Ø 500 z osadnikiem. Projektowane wpusty zostaną podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez włączenie 2 szt. do istniejących studni, pozostałe zostaną podłączone do nowo projektowanych studni betonowych do wybudowania na istniejącym kolektorze kanalizacji deszczowej. Uwaga 1: Podczas wykonywania nawierzchni chodników należy zachować następującą kolorystykę: - wzdłuż linii krawężnika należy wykonać pas z wibroprasowanej kostki betonowej koloru czerwonego o szerokości 20 cm /szerokość 2 kostek/. Powyższe należy uwzględnić w oferowanej cenie za wykonanie całości zamówienia. Uwaga 2: W powyższym zakresie robót należy uwzględnić wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót /łącznie z zatwierdzeniem projektu u zarządcy ruchu – Powiatowego Zarządu Dróg w Pile/ - koszt kompletnego opracowania należy uwzględnić w oferowanej cenie za wykonanie całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wysokiej Nr rachunku : 70 8940 0007 0000 0169 2000 0441 z dopiskiem na blankiecie przelewu: „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa drogi ul. Słoneczna w Wysokiej”. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwę i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji. 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach jak w pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. Uwaga: Ponieważ w niniejszym postępowaniu obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie badania i oceny ofert; będzie miał charakter informacyjny tj. pomocniczy na etapie rozliczeń z Wykonawcą. 3. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. 4. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 5. Oświadczenie - grupa kapitałowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach